וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית חכם לחיות מחמד: מותג DOGNESS הגיע לישראל

עודכן לאחרונה: 14.3.2022 / 11:13

רשת באג תחל לייבא מוצרים נבחרים של מותג הטכנולוגיה לבעלי חיים המוביל בעולם, בהם מתקן האכלה האוטומטי הפועל באמצעות אפליקציה ומזרקה חכמה

DOGNESS Smart Feed. DOGNESS,
DOGNESS Smart Feed/DOGNESS

רשת באג הודיעה אתמול (ראשון) על תחילת שיווקו של Dogness - מותג הטכנולוגיה החכמה לחיות מחמד המובילה בעולם ומייסדת של "Pet Smart Ecosystem".

לישראל, יגיעו תחילה מוצרים נבחרים בהם DOGNESS Smart Feed - מזין אוכל אוטומטי, תומך ב-Wi-Fi לחתול ולכלב קטן, אפליקציית סמארטפון ל-iOS ואנדרואיד, בקרת מנות ומתקן מזון אוטומטי עם מערכת נעילה. המחיר: 479 שקלים.

המזין יחלק מזון אוטומטית כך שניתן לבחור להאכיל באופן מיידי באמצעות אפשרות "האכל עכשיו". ניתן להפעיל מצב אוטומטית ולשלוט בכמות המנות לכל ארוחה, כמו כן ניתן לצפות בהיסטוריית האכלה. בנוסף, בחברה שילבו טכנולוגיה נגד הידבקות מזון שפותחה על בסיס עקרונות ביונים יוצרת מערכת מתאימה לגודל המזון באמצעות מוט מתנודד, לוח סימון קפיצים ואימפלר סיליקון (המזין מקבל את כל הצורות והגדלים של מזון בגודל של פחות מ-12 מ"מ).

לישראל יגיע גם DOGNESS 1L, מזרקת מים שקטה במיוחד לכלבים, חתולים ואפילו ציפורים בקיבולת של 1 ליטר ובמחיר של 149 שקלים. בין היתר המזרקה כוללת מחוון מפלס מים על מנת לנטר טוב יותר את צריכת המים הכוללת של חיית המחמד.

DOGNESS 1L

בנוסף, רשת באג תמכור גם את ה-Dogness Travel, בקבוק מים נייד המשחרר את המים לתוך ספל מעוקל, המיועד להליכה בחוץ, קמפינג וטיולים. כמו כן, הוא מצויד במנעול וטבעת סיליקון היוצרים מיכל עמיד בפני שפיכה ובשרוך.

Dogness Travel

  • עוד באותו נושא:
  • בית חכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully