וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגמרה החגיגה? כך נטפליקס תילחם בשיתוף החשבונות

עודכן לאחרונה: 17.3.2022 / 10:33

משתפים את המנוי שלכם עם חברים ומשפחה? ענקית הסטרימינג מנסה לשים סוף לתופעה, והחלה לגבות כסף ממשתמשים. בינתיים, היא לא צפויה לאכוף את הדרישה

נטפליקס. רויטרס
נטפליקס/רויטרס

נטפליקס רוצה להדק את האכיפה בכל מה שקשור לחשבונות משותפים, בניסיון להציל "הפסדים" של מיליארדי דולרים: ענקית הטכנולוגיה הודיעה כי החלה בפיילוט בצ'ילה, קוסטה ריקה ופרו במסגרתו היא קוראת למנויים לשלם תוספת תשלום כדי לחלוק את החשבון עם משתמשים אחרים בצורה חוקית.

על פי הפרסום בבלוג הרשמי, נטפליקס תאפשר לבעלי חשבון להוסיף עד שני פרופילים חיצוניים תמורת 2.99 דולר למנוי. מה היתרון? כל מנוי נפרד יקבל שם משתמש וסיסמה שונים, פרופיל עצמאי, המלצות צפייה ושאר התכונות שאפשר למצוא בפרופיל המשלם.

"בשנה האחרונה אנו עובדים על דרכים לאפשר למנויים לשתף את החשבון שלהם, ולעשות זאת בביטחה. חשבונות רבים מחולקים בין משקי בית שונים - מה שמשפיע על היכולת שלנו להשקיע בטלוויזיה ובסרטים חדשים ומעולים עבור המנויים שלנו", נכתב בהודעה מטעם החברה.

נטפליקס. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
"משפיע על היכולת שלנו להשקיע בטלוויזיה ובסרטים חדשים ומעולים עבור המנויים שלנו"/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

כחלק מהאסטרטגיה החדשה בצ'ילה, קוסטה ריקה ופרו, ובמטרה להניע אנשים לצרוך את התוכן בצורה חוקית, נטפליקס תודיע למנויים על האפשרות החדשה, ואף תאפשר להם להעביר את היסטוריית הצפייה לפרופיל החדש שיפתחו. בינתיים, לא ידוע אם העדכון יגיע למשתמשים מחוץ לדרום אמריקה.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully