וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את האפליקציה שתחליף את אינסטגרם ברוסיה

עודכן לאחרונה: 20.3.2022 / 10:04

"החלטנו לא לפספס את ההזדמנות": זמי טכנולוגיה רוסים ישיקו בשבוע הבא את הגרסה שלהם לרשת החברתית הפופולרית של מטא, זאת לאחר שנחסמה על ידי פוטין

אחרי שממשלת רוסיה חסמה את הגישה לאינסטגרם בעקבות החלטת מטא, החברה-האם של הרשת החברתית, לאפשר פרסום של פוסטים הקוראים לאלימות נגד פוטין וצבא הרוסיה, יזמי טכנולוגיה רוסים הודיעו כי ישיקו בקרוב את התחליף לרשת החברתית המכונה "Rossgram" ("רוסגרם").

השירות החדש יושק ב-28 במרץ ויכלול פונקציות נוספות כמו מימון המונים וגישה בתשלום לתוכן מסוים. "אין יותר VPNs והגבלות - אתה יכול להיכנס מכל מקום ברוסיה", נכתב באתר הרשמי. "זה לא משנה אם אתה כותב לחברים או מפתח את העסק האהוב עליך - יהיה לך נוח ומוכר באותה מידה בסביבה הזו".

מי שעומדים מאחורי המיזם הם אנשי העסקים זובוב אלכסנדר ופילימונוב קיריל. "החלטנו לא לפספס את ההזדמנות ליצור גרסה תואמת ברוסיה לרשת חברתית פופולרית והאהובה על האזרחים שלנו", כתב זובוב ברשת החברתית VKontakte.

Rossgram – מתוך האתר הרשמי. צילום מסך מהאתר הרשמי,
מתוך האתר הרשמי של Rossgram/צילום מסך מהאתר הרשמי

כזכור, הרוסקומנדזור, הרגולטור האחראי על פיקוח וצנזורה על התקשורת ברוסיה, הגביל בשבוע שעבר את הגישה לאינסטגרם בתגובה להחלטת מטא לאפשר קריאות לאלימות נגד פוטין וצבא רוסיה. "כתוצאה מהפלישה הרוסית לאוקראינה, החלטנו לאפשר באופן זמני ביטויים פוליטיים ואלימים שבדרך כלל היו מפרים את המדיניות", נמסר מטעם מטא לסוכנות הידיעות רויטרס.

משרד התובע הכללי של רוסיה מסר בתגובה כי מעתה יגדיר את מטא כ"ארגון קיצוני ופעילות החברה תיאסר במדינה". במקביל, יו"ר הפרלמנט הרוסי, ויאצ'סלב וולודין, הצהיר שיש לפעול באופן משפטי נגד ההחלטה של הרשת הרשת החברתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully