וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט במוסקבה קבע: מטא - "ארגון העוסק בפעילות קיצונית"

עודכן לאחרונה: 22.3.2022 / 11:18

אחרי שנחסמו במדינה בהוראת הרגולטור האחראי על פיקוח וצנזורה על התקשורת ברוסיה, ענקית הטכנולוגיה לא תוכל לבצע עוד עסקים במדינה - והאפליקציות ייחסמו באופן מיידי. בינתיים, וואטסאפ תמשיך לפעול

מטא. רויטרס
מטא/רויטרס

הקרב בין רוסיה לענקית הטכנולוגיה נמשך: בית משפט במוסקבה אסר על השימוש בפייסבוק ובאינסטגרם במדינה, לאחר שקבע כי מטא, החברה-האם של שתי הרשתות החברתיות, היא "ארגון העוסק בפעילות קיצונית" - כך פורסם לראשונה בסוכנות הידיעות TASS.

הרוסקומנדזור, הרגולטור האחראי על פיקוח וצנזורה על התקשורת ברוסיה, כבר חסם לאחרונה את הגישה לשתי הפלטפורמות, לאחר שהחברה התוותה מדיניות מתונה - ובאופן זמני תאפשר למשתמשים להביע "רגשות אלימים" נגד ולדימיר פוטין וצבא רוסיה. מאוחר יותר הבהירה מטא כי היא אוסרת במפורש על קריאות לאלימות נגד אזרחים רוסים או ראשי מדינות.

"הפעילות של מטא מופנת נגד רוסיה והכוחות המזוינים שלה. אנו מבקשים לאסור את פעילותה וכי החלטה זו תיאכף באופן מיידי", אמר איגור קובלבסקי, נציג של שירות הביטחון הפדרלי של רוסיה (FSB).

למעשה, ההכרזה אוסר על מטא לעשות עסקים עם רוסיה ותוביל לחסימת האפליקציות שלה. עם זאת, בינתיים, בכיר במשרד התובע הכללי אמר כי הסוכנות אינה מבקשת לאסור את פעילות וואטסאפ ברוסיה, וכי ההחלטה כוללת את פייסבוק ואינסטגרם בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • רוסיה
  • מטא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully