וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי מיליון דולר וליווי של זיו אבירם: סטארט אפ ישראלי זכה בתחרות יוקרתית בדובאי

מור מרקוס, דובאי

22.3.2022 / 19:05

Red-C Biotech של ארי גרגיר הישראלי הגיע למקום הראשון בתחרות Aviram Awards - Tech For Humanity בשיתוף Forbes, שנערכה השנה לראשונה. זיו אבירם: "היה לי רצון עז לשנות ולעשות טוב, אני נרגש". וגם: מה הקשר לריטה וביל קלינטון?

זיו אבירם ארי גרגיר, עם הזוכה בתחרות Aviram Awards - Tech For Humanity. אלעד גוטמן,
זיו אבירם ארי גרגיר, עם הזוכה בתחרות Aviram Awards - Tech For Humanity/אלעד גוטמן

הסטארט אפ הישראלי Red-C Biotech זכה היום (רביעי) בתחרות Aviram Awards - Tech For Humanity בשיתוף Forbes, שנערכה השנה לראשונה בדובאי ביוזמתה של קרן אבירם, שהוקמה בשנת 2021 על ידי איש העסקים והיזם זיו אבירם ומשפחתו.

הסטארט אפ Red-C Biotech של ארי גרגיר הישראלי שהקדים מאות מתחרים והגיע למקום הראשון זכה בפרס הגדול: חצי מיליון דולר, ליווי מקצועי של זיו אבירם וכן ליווי תקשורתי של המגזין הכלכלי המוביל בעולם Forbes, זאת אחרי שגבר על חמישה פיינליסטים שהגיעו למעמד היוקרתי, מתוך כ-600 מועמדים שנרשמו לתחרות - מישראל, מדינות המפרץ, ערב הסעודית, מצרים, מרוקו וירדן. Red-C Biotech פועלת לייצור תאי דם אדומים אוניברסליים, החיוניים בטיפול בטראומה, בלידות, בניתוחים, בטיפול בסרטן ובהפרעות דם שונות. מטרת החברה היא ליצור עירויי RBC בעלות של 50 דולר ליחידה, וללא תלות בתורמים ובמתנדבים.

בארה וואהבה מירדן, מנכ"ל ומייסד שותף של Akyas, המציע פתרון סניטציה שהופך פסולת אנושית לדשן אורגני במיוחד עבור מדינות מתפתחות, הגיע למקום השני ויקבל 100 אלף דולר וליווי צמוד של אבירם, ואילו סער ספרא מישראל, מנכ"ל Beewise - הכוורת הרובוטית הראשונה והיחידה בעולם שפועלת על אינטליגנציה מלאכותית, הגיע למקום השלישי ויזכה למענק של 50 אלף דולר.

זיו אבירם בתחרות Aviram Awards – Tech For Humanity. אלעד גוטמן,
"אני מרגיש שיש לי סוג של שליחות - להפוך את השלום במזרח לאמיתי וריאלי". אבירם/אלעד גוטמן

מלבד התחרות, במהלך האירוע התקיימו פאנלים מרתקים (כולל פאנל בהשתתפות הזמרת והיוצרת הישראלית ריטה) ואפילו ריאיון עם לא אחר מאשר נשיא ארצות הברית לשעבר ביל קלינטון.

הכול התחיל מכוונה טובה

"אני מתרגש מאוד", אמר זיו אבירם במהלך האירוע. "אנחנו עובדים על התחרות הזו כמעט שנה. אני מתרגש מאוד להיות פה, עם המנצחים והפיינליסטים".

מהיכן הגיע הרעיון של התחרות?

"היה לי רצון עז לשנות ולעשות טוב. אחרי שייסדתי שתי חברות, הבנתי שאני צריך להעביר את המסר הלאה. דיברתי על כך עם המשפחה ועם הילדים שלי. עוד לא היה לנו רעיון, אלא רק כוונה טובה ולקחו לנו כמה שנים טובות עד שהפרויקט יצא לפועל. היו דיונים, ואז עלה הרעיון לעודד סטארט אפים לפעול למען האנושות, ולא רק למען רווח. בנוסף, אני מרגיש שבתור איש עסקים יש לי סוג של שליחות - להפוך את השלום במזרח התיכון לאמיתי וריאלי. לכן, החלטתי ביחד עם משפחתי לחבר את שני הדברים - וכך נולד הרעיון של התחרות, שהתקיימה דווקא במזרח התיכון".

כל המשפחה מעורבת?

"בוודאי. הילדים שלי הם אלו שמנהלים את הקרן; שתי הבנות שלי מנכ"ליות ושני הבנים שלי בוועד המנהל. הם מחויבים לקרן ועובדים מסביב לשעון - לא 24/7, אלא 25/8. הקרן והתחרות משלבים את הניסיון שלי יחד עם האנרגיה של הילדים שלי".

עד כמה משמח אותך שישראלים הגיעו למעמד הגמר?

"זה היה לי ברור. אחרי הכול אנחנו סטארט אפ ניישן. אבל משמח אותי לא פחות שנציגים ממדינות כמו ירדן ומרוקו גם כן הגיעו למעמד המכובד הזה. אנחנו מקווים ומאמינים שבשנים הבאות יהיו הרבה יותר מועמדים שיירשמו לתחרות, שעתידה לפתור בעיות חברתיות וכלכליות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ריטה במהלך תחרות Aviram Awards – Tech For Humanity. אלעד גוטמן,
ריטה במהלך האירוע/אלעד גוטמן

פתרונות התורמים לאנושות במגוון תחומים

תחרות Aviram Awards - Tech For Humanity מתמקדת בפתרונות התורמים לאנושות במגוון תחומים: בריאות, תחבורה, צמצום פערים, קהילתיות, סביבה ועוד. מדובר במיזם הראשון של קרן משפחת אבירם, המהווה המשך חזונו של זיו אבירם - שימוש בחדשנות וטכנולוגיה ככלי לשינוי מציאות שזור בפעילותו היזמית לאורך השנים.

במסגרת שלבי התחרות, 14 מיזמים שבבסיסם תרומה לאנושות עברו לשלב חצי הגמר, במסגרתו נערך סמינר וירטואלי שהעניק ליזמים כלים חדשניים עבור המיזם.

קרן משפחת אבירם: שילוב של חדשנות, מעורבות חברתית, חיבור לאדמה ולארץ

קרן משפחת אבירם הוקמה בשנת 2021 על ידי איש העסקים והיזם זיו אבירם וארבעת ילדיו - גילי, ניר, נועה וגל. הקרן היא המשך דרכה של אם המשפחה, עדית אבירם, שנפטרה ממחלת הסרטן בשנת 2015. פעילות הקרן משקפת את עולם הערכים של המשפחה- שילוב של חדשנות, מעורבות חברתית, חיבור לאדמה ולארץ ומתן הזדמנויות לטובת שיפור מציאות חייהם של אזרחי ישראל והאזור, בהווה ובעתיד.

הקרן קמה מתוך שליחות ומחויבות של המשפחה לקדם ערכים של קהילתיות, דאגה ומתן משאבים מקצועיים חינוכיים ופיננסיים לאנשים, מיזמים ופתרונות שבכוחם לשנות לטובה את מציאות חייהם של אזרחי ישראל והאזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully