וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלסקופ החלל ג'יימס ווב צילם תמונה ראשונה | וואלה! תתחברו

עודכן לאחרונה: 23.3.2022 / 17:05

וואלה! תתחברו בהגשת ינון בן שושן - המבזק הטכנולוגי שיביא לכם את כל מה שחשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה, וקצת מעבר. והפעם: הרשת החברתית שתחליף את אינסטגרם ברוסיה, הטלסקופ של נאס"א מספק צילום ממרחק 1.5 מיליון ק"מ והדמיה חדשה של האייפון 14

וואלה! תתחברו/וואלה

כך ייראה האייפון 14?

אפל לא צפויה להכריז על סדרת מכשירי האייפון 14 לפחות עד חודש ספטמבר - וגם זאת בהנחה שלא יתרחש עיכוב נוסף - אך באתר Pigtou כבר הספיקו ליצור הדמיה של העיצוב הסופי של הדגמים היקרים בסדרה, האייפון 14 פרו ו-14 פרו מקס.

עדכוני טכנולוגיה לפני כולם - בואו לאינסטגרם

אפל היא זו שהניעה את טרנד המגרעת כאשר באייפון X, שיצא בספטמבר 2017, והציגה תצוגה שמכסה כמעט את כל חלקו הקדמי של המכשיר, למעט מקום לחיישנים ולמצלמה הקדמית. עתה, נראה שהיא צפויה ליישר קו עם שאר היצרניות - ולעבור למגרעת בתצורת "חורים" בחלקו הקדמי של המסך.

סוף עידן האקספלורר

לצערו של אף אחד מיקרוסופט תחסל ב-15 ביוני באופן סופי את דפדפן אקספלורר, שיחגוג השנה 27 שנה. זה אומר שהחל מאותו תאריך הדפדפן לא יתמוך עוד במערכת ההפעלה, וברגע שמשתמש ילחץ על
האייקון של אינטרנט אקספלורר ייפתח הדפדפן החדש של מיקרוסופט - Edge (אדג') המבוסס על מנוע Chromium של גוגל - שיופעל במצב תאימות וישלב גם את המנוע של אקספלורר מאחורי הקלעים.

מיקרוסופט מעודדת משתמשים וארגונים לעבור לדפדפן חדש, אבל כדי לתת לאלה שעדיין מסתמכים על אקספלורר זמן לבצע את המעבר בצורה הטובה ביותר, מצב התאימות יישאר במערכת ההפעלה במשך 7 שנים - עד ה-9 בינואר 2029, בגרסאות נבחרות של ווינדוס.

מבט אל החלל החיצון

טלסקופ החלל ג'יימס ווב מעמיק את מבטנו אל היקום ממרחק 1.6 מיליון ק"מ מכדור הארץ, וצילם תמונה ראשונה - כוכב כתום בוהק לצד אלפי גלקסיות. מה מיוחד כל כך? זו התמונה הראשונה שצולמה תוך שימוש בכל 18 המראות שלו.

בשבועות הקרובים אלגוריתם ימשיך לכוונן את המראות כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר, ובקיץ הקרוב הטלסקופ צפוי לצלם את התמונה ה"אמיתית" הראשונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

רוסגרם VS אינסטגרם

אחרי שממשלת רוסיה חסמה את הגישה לאינסטגרם בעקבות החלטת מטא, החברה-האם של הרשת החברתית, לאפשר פרסום של פוסטים הקוראים לאלימות נגד פוטין וצבא הרוסיה, יזמי טכנולוגיה רוסים הודיעו כי ישיקו בקרוב את התחליף לרשת החברתית המכונה "Rossgram" ("רוסגרם").

השירות החדש יושק ב-28 במרץ ויכלול פונקציות נוספות כמו מימון המונים וגישה בתשלום לתוכן מסוים. "אין יותר VPNs והגבלות - אתה יכול להיכנס מכל מקום ברוסיה", אמר אחד המייסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully