וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסני מודיעה רשמית: זה תאריך ההשקה של דיסני פלוס בישראל

עודכן לאחרונה: 29.3.2022 / 18:02

פתחו יומנים והכינו את הארנק שלכם: שירות הסטרימינג של דיסני יגיע לישראל בחודש יוני. מה תקבלו וכמה זה יעלה לכם? הנה כל הפרטים

דיסני פלוס. AP
דיסני פלוס/AP

התחרות על הטלוויזיה נמשכת: יותר משנתיים לאחר ההשקה של השירות בעולם, ואחרי לא מעט שמועות ודיווחים, דיסני הודיעה רשמית כי שירות הסטרימינג שלה, דיסני פלוס (Disney+), יושק בישראל ב-16 ביוני.

מחירי המינוי פורסמו גם הם: 39.90 ש"ח למינוי חודשי, או 399 ש"ח למינוי שנתי. למנויים תהיה גישה לצפייה באיכות גבוהה בעד ארבעה מכשירים בו-בזמן, מספר בלתי מוגבל של הורדות לעד עשרה מכשירים ואפשרות להגדיר עד שבעה פרופילים שונים, לרבות פרופיל ילדים, המאפשר ניווט קל וידידותי בתכנים מותאמים לפי גיל.

למעשה, כך נראה, בניגוד לנטפליקס, בדיסני פלוס לא תצטרכו לרכוש מינויים שונים במחירים שונים בשביל לצפות באיכויות שונות וגבוהות יותר או בשביל ריבוי משתמשים.

רוצים לקבל עדכוני טכנולוגיה לפני כולם? הצטרפו לעמוד האינסטגרם

תשתית סיבים + נטפליקס + דיסני. וואלה! טכנולוגיה
תשתית סיבים + נטפליקס + דיסני/וואלה! טכנולוגיה
חבילת טלוויזיה + נטפליקס + דיסני. וואלה! טכנולוגיה
חבילת טלוויזיה + נטפליקס + דיסני/וואלה! טכנולוגיה

דיסני פלוס נחשב לאחד משירותי התוכן המצליחים ביותר בעולם, ונכון לרבעון הנוכחי לחברה היו 116 מיליון מנויים. דיסני פלוס פעילה בעשרות מדינות, ביניהן ארצות הברית, קנדה, בריטניה, רוב מדינות מערב אירופה, הודו, יפן, אינדונזיה, אמריקה הלטינית ועוד. בחודש יוני השירות צפוי להתרחב ל-42 מדינות נוספות, בהן ישראל.

בשירות אפשר למצוא תוכן מקורי בלעדי ואלפי פרקים של סדרות וסרטים מבית היוצר של דיסני, פיקסאר, מארוול, "מלחמת הכוכבים", נשיונל ג'יאוגרפיק וסטאר, וכן "משפחת סימפסון" ו"האנטומיה של גריי".

  • עוד באותו נושא:
  • דיסני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully