וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיתי לגמרי: ⁨דייסון חשפה אוזניות מסננות אוויר ומבטלות רעשים

עודכן לאחרונה: 30.3.2022 / 11:18

יצרנית שואבי האבק הבריטית נכנסת לשוק הטכנולוגיה הלבישה - וחשפה אוזניות עם מערכת סינון אוויר. המוצר טרם הושק באופן רשמי, אך צפוי להגיע לישראל. כך זה נראה

Dyson Zone. דייסון,
Dyson Zone/דייסון

דייסון חשפה היום (רביעי) את ה-Dyson Zone - אוזניות מסננות אוויר הלוכדות אלרגנים ומזהמים, מנטרלות ומבטלות רעשים, והצעד הראשון של החברה לטכנולוגיה לבישה. על אף שנראה כי מדובר בפתרון למגפה עולמית, לפיתוח המוצר קדמו עשר שנות עבודה ו-500 אבי טיפוס.

ה-Dyson Zone מתמודדות בו-בזמן עם הבעיות האורבניות של איכות האוויר ולוכדות 99.95% מהחלקיקים עד לגודל של 0.1 מיקרון. בניגוד למסכות פנים, הן מספקות אוויר צח מבלי לגעת בפנים, זאת באמצעות מסננים בעלי ביצועים גבוהים ושתי משאבות אוויר זעירות.

איך המוצר עובד? המדחסים בכל אוזניה שואבים אוויר דרך המסננים הדו-שכבתיים ומקרינים שני זרמי אוויר מסוננים אל האף והפה של הלובש אותו, דרך מגן הפנים. על מנת להימנע מאי נוחות המאפיינת מוצרים המתחככים בעור הפנים, מהנדסי דייסון עיצבו את מגן הפנים כך שהוא אינו נוגע בפנים עצמן.

Dyson Zone. דייסון,
Dyson Zone/דייסון

העיצוב הגאומטרי של מגן הפנים ונתיבי האוויר מבטיח שאוויר מסונן, המגיע מהמסננים לפיו ואפו של המשתמש, מדולל כמה שפחות על ידי רוח חיצונית. חומרי הריפוד והאיזון נבחרו כך שיפחיתו לחץ על הראש ועל האוזניים של החובש.

האוזניות הן מסוג Over-Ear (קשת) ומשלבות שלושה מצבי שמע - בידוד, שימור סוללה ומצב שקיפות, וארבע מצבי סינון - נמוך, בינוני, גבוה ואוטומטי. כיוון שסוגים שונים של פעילות דורשים דפוסי נשימה שונים, ה- Dyson Zone במצב אוטומטי מקבל מידע ממדדי התאוצה שלו ומחליף בין מצבי הסינון (נמוך, בינוני, גבוה) באופן אוטומטי על פי הצורך.

בינתיים, דייסון לא חשפה את המפרט המלא של המוצר, וגם לא הודיעה מה מועד ההשקה או המחיר הרשמי. עם זאת, בעת ההשקה העולמית המוצר צפוי להגיע גם לישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • דייסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully