וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרופסור להיסטוריה חושף: "חייזרים מסתובבים בינינו וחוטפים בני אדם - זה ודאי"

עודכן לאחרונה: 6.4.2022 / 0:06

ד"ר דיוויד ג'ייקובס, פרופסור להיסטוריה מאוניברסיטת טמפל שבפנסליבניה, המתמחה בעב"מולוגיה, טוען שהוא אסף עדויות מאנשים הטוענים שנחטפו בידי חייזרים וכי הפלישה הגדולה תגיע בקרוב

פרופ' ג'ייקוב מדבר על חייזרים שחוטפים בני אדם/BLAZE

חייזרים חוטפים בני אדם וחיים בינינו כהכנה לפני הפלישה הגדולה, כך לפחות טוען פרופסור דיוויד ג'ייקובס, מרצה להיסטוריה מאוניברסיטת טמפל שבפנסליבניה, המתמחה בעב"מולוגיה. הוא סיפר שראיין מספר ניצולים, לכאורה, מחטיפות שכאלה והגיע למסקנות המלחיצות. הוא כתב מספר ספרים על חטיפות חייזרים מהעדויות שאסף והשווה - ופירט את ממצאיו גם בסרט התיעודי Extraordinary: The Revelations, שהוקרן במהלך שבוע העב"מים של BLAZE.

ג'ייקובס טוען שחייזרים מתכוננים להשתלטות על כדור הארץ, מסקנה אליה הגיע בהתבסס על חטיפותיהם לכאורה של בני אדם מכדור הארץ - ושליטה תודעתית שהופעלה עליהם, כך מדווח ה-DailyStar. במסגרת הסרט הוא אמר: "אנחנו התפשטנו ברחבי העולם וכבשנו כמה שיותר... אנחנו לא יודעים אם זה נכון גם לגבי יצורים אחרים או לא, אבל זה בהחלט נכון לגבי מה שבני האדם עשו. הניחוש הכי טוב שלי - וזה רק ניחוש - הוא שכן, הם עושים בדיוק את אותו הדבר. זה מה שהם עושים, בדיוק כמונו".

רוצים לקבל עדכוני טכנולוגיה לפני כולם? הצטרפו לאינסטגרם

הפרופסור המשיך וטען ששוחח עם מספר חטופים לכאורה, האומרים שהחייזרים בישרו להם שבעתיד תהיה להם "עבודה חשובה לעשות". ג'ייקובס טוען ש"החטופים" קיבלו הנחיות הנוגעות ל"בקרת המונים". הוא הסביר: "כשהם יגדלו הם יידרשו לעמוד בפינת רחוב. יהיה מספר גדול של אנשים שירוץ ברחוב והתפקיד שלהם הוא לומר: 'פשוט תמשיכו לנוע, הכל יהיה בסדר'".

בנוסף הוא טוען גם כי עדותם של החטופים החלה להשתנות עם הזמן, וחלקם טענו כי ראו חייזרים דמויי אדם על סיפון החללית. הוא נזכר: "מה שהם תיארו זה שאלו שהיו על הסיפון נראו ממש ממש אנושיים. הם ירדו מטה וניסו ללמוד כיצד זה מרגיש ללכת בינינו, להיות אנושיים. בשלב הזה ידעתי, זו הדרך שלהם להשתלב בחברה, לפני ההשתלטות... הם יכולים לשלוט בנו ואנחנו לא יכולים לשלוט בהם. הם על אנושייים, כביכול".

הוא סיכם: "בין אם הם הולכים להשתלט עלינו או לא, אין ספק שהם יכולים לשלוט במוח האנושי... אני לא יודע מה הולך לקרות בעקבות זה, אבל אני חושש מהנורא מכל. אני חושב שהיצורים האלה על סיפון העב"מים עשו את זה בעבר ומחכים לרגע הנכון לעשות את זה שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully