וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

OnePlus 10 Pro: נוסחה מנצחת עם פלוס משמעותי

עודכן לאחרונה: 17.4.2022 / 10:17

סמארטפון הדגל החדש של היצרנית הסינית מציג מפרט מרשים, מסך איכותי ומערך צילום מתקדם במיוחד. האם מדובר במכשיר האנדרואיד המשתלם ביותר? בדקנו

OnePlus 10 Pro. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
OnePlus 10 Pro/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

אחרי כ-9 שנים בשוק הסלולר העולמי, וואן פלוס (OnePlus) היא כבר לא אותה יצרנית קטנה ששמה דגש רק על מכשירים עם תג מחיר משתלם ומפרט מתקדם, אלא אחת השחקניות המרכזיות - ראש-בראש מול ענקיות הטכנולוגיה הגדולות ביותר.

את מכשיר הדגל האחרון שלה, OnePlus 10 Pro, שכולל בין היתר מעבד Snapdragon 8 Gen 1 ומערך צילום בשיתוף Hasselblad, חשפה החברה כבר בחודש ינואר. את הגרסה הגלובלית שחררה היצרנית הסינית ב-31 במרץ - ורגע לפני ההשקה המקומית קיבלנו מהיובאן הרשמי סל נאו הזדמנות לבדוק אותו מקרוב.

OnePlus 10 Pro. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
רגע לפני ההשקה המקומית קיבלנו הזדמנות לבדוק אותו מקרוב/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

עיצוב ומסך

כבר מהמבט הראשון, קשה שלא להתרשם מהעיצוב המרשים של ה-OnePlus 10 Pro, שמגיע בעיצוב יוקרתי למדי, בעודו עשוי "סנדוויץ' זכוכית" - חלקו הקדמי וגבו עשויים מזכוכית. על גבי מסגרת המתכת נמצא את כפתורי ויסות הווליום וכפתור הנעילה/כיבוי, אשר צבועים בצבע שחור אך אינם מרגישים כעשויי מתכת.

גב המכשיר עשוי מזכוכית בגימור מט בצבע שחור - יתרון למי ששונא סימנים של טביעות אצבע. בנוסף, בחלקו האחורי נמצא גם מערך הצילום הראשי, שתופס לא מעט ומקום ובולט החוצה מגוף המכשיר ונמתח כלפי המסגרת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
OnePlus 10 Pro. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
למי ששונא טביעות אצבע: גב המכשיר עשוי מזכוכית בגימור מט בצבע שחור/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

תחת מעטה הזכוכית בחלקו הקדמי, ממוקם צג בגודל 6.7 אינץ', הכולל חיישן טביעות אצבע שמגיב בצורה מצוינת. בסך הכל, ה-OnePlus 10 Pro לא מאוד כבד (201 גרם), כך שהוא לא מפריע כשהוא נמצא בכיס ולא מרגיש כבד מדי בזמן השימוש. מנגד, לא ממש נוח לתפעל אותו ביד אחת.

ממשק וביצועים

מערכת ההפעלה היא אנדרואיד 12 עם המעטפת Oxygen OS. בדומה למכשירים אחרים המגיעים איתה, מבחינה ויזאולית הממשק מסוגנן יותר מאנדרואיד נקי - מעט פחות מבעבר, אבל משמר המון תכונות של מערכת ההפעלה המקורית וקל מאוד להתמצאות.

נכון לכתיבת שורות אלה הביצועים הם בין הטובים ביותר שתמצאו בשוק המובייל. OnePlus שילבה, כאמור, את מערכת השבבים Snapdragon 8 Gen 1, לצד זיכרון עבודה עצום של 12 גיגה-בייט. בפועל, בשימוש יומי רגיל המכשיר כמובן צלח בגבורה רבה וזה מבין המכשירים הטובים ביותר שניסיתי.

אפילו בעת ריבוי משימות או שימוש באפליקציות כבדות, ה-OnePlus 10 Pro לא גמגם ועמד במשימה בלי להזיע. בנוסף, בניגוד למכשירים אחרים שיצא לי לבדוק לאחרונה, הוא לא מתחמם בעת ריבוי משימות והחוויה באופן כללי חלקה ונעימה.

OnePlus 10 Pro. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
צג בגודל 6.7 אינץ', הכולל חיישן טביעות אצבע/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

צילום

גם הפעם, כמו בדור הקודם, משתפת החברה פעולה עם יצרנית המצלמות השוודית Hasselblad, כדי לשפר את מערך הצילום לנקודה הטובה ביותר באמצעות קליברציה של החיישנים שאמורים להציג צבעים מדויקים ביותר.

OnePlus 10 Pro. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
3 מצלמות וחיישן ראשי באיכות 48 מגה-פיקסל/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

ה-OnePlus 10 Pro משלב 3 מצלמות - חיישן ראשי ברזולוציית 48 מגה-פיקסל, כולל ייצוב אופטי מובנה (OIS), חיישן משני ברזולוציית 50 מגה-פיקסל, עם זווית צילום רחבה ועדשה שלישית ברזולוציה של 8 מגה-פיקסל עם טלפוטו וזום אופטי x3.3.

בפועל, היצרנית הצליחה לייצר את אחד ממערכי הצילום המרשימים ביותר והטובים ביותר שתמצאו בסמארטפונים, לצד האייפון 13 פרו וה-Galaxy S22 Ultra - ויענה על הצרכים של כמעט כל משתמש כבד.

צילום עם ה-OnePlus 10 Pro. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
OnePlus הצליחה לייצר את אחד ממערכי הצילום המרשימים/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן
צילום עם ה-OnePlus 10 Pro. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
צילום עם זום אופטי פי 3/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

בצילום בתאורה טובה (אור יום) רמת הפירוט מצוינת עם המון אור טבעי שנראה נהדר ושומר על צבעים נאמנים למקור, לצד פרטים שמוצגים בצורה יוצאת מן הכלל על המסך האיכותי. כמו כן, גם בתנאי תאורה מאתגרים יותר כמו מצב לילה מערך הצילום של ה-OnePlus 10 Pro מצליח להפתיע.

הצילום דורש לייצב את המצלמה מול האובייקט למשך כמה שניות, אך בפועל היא יוצאת ברורה ומלאת אור - ללא מריחות, גרעון או אור מלאכותי מוגזם שיצא לי לפגוש במכשירים אחרים אצל המתחרות.

צילום עם ה-OnePlus 10 Pro. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
בצילום בתאורה טובה (אור יום) רמת הפירוט מצוינת/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן
צילום עם ה-OnePlus 10 Pro. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
צילום עם ה-OnePlus 10 Pro/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

בשורה התחתונה

אם הוצאתם השנה יותר מ-3,000 שקלים על סמארטפן חדש תיהנו ממנו - השיפורים לא מצדיקים מעבר והשקעה של כמה אלפים נוספים. יש לכם מכשיר בן שנתיים, המצלמה היא השימוש העיקרי שלכם ואתם מחפשים סמארטפון איכותי? ה-OnePlus 10 Pro יכול להיות אופציה מצוינת. כמו כן, חשוב להזכיר שהוא נמכר ב-3,700 שקלים - 1,000 שקלים פחות מ-Galaxy S22 Ultra שמגיע עם מפרט דומה ברובו.

  • עוד באותו נושא:
  • וואן פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully