וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפון מתקפל? לא לפני שנת 2025

עודכן לאחרונה: 2.6.2022 / 22:32

באופק הרחוק מאוד (מאוד): ענקית הטכנולוגיה האמריקנית עדיין עובדת על פיתוח של מוצר מתקפל, אך הוא לא צפוי לצאת לשוק בשלוש השנים הקרובות. בינתיים, סמסונג מסתערת על הטרנד

אייפון מתקפל. LetsGoDigital,
הדמיה: אייפון מתקפל/LetsGoDigital

בשנים האחרונות אפל אינה הראשונה להשיק טכנולוגיות חדשות - ומאפשרת למתחרות להתנסות ולהביא את הפיתוחים החדשים לצרכנים במטרה לכבוש טרנדים גם אם הם חצי אפויים, בזמן שהיא מנסה עובדת על מנת להביא למשתמש מוצר שלם ומנצח.

עתה, על פי דיווח של מינג צ'י-קו, הנחשב לאחד האנליסטים המהימנים בכל הנוגע לענקית הטכנולוגיה האמריקאית, מוצר עם מסך מתקפל - כמו אייפון, אייפד או MacBook, לא צפוי להגיע לשוק לפני שנת 2025.

יותר משלוש שנים חלפו מאז הכריזה סמסונג על הסמארטפון המתקפל שלה, ה-Galaxy Z Flip 3 ו-Z Fold 3 של סמסונג הוכיחו את עצמם כהצלחה יוצאת דופן ברחבי העולם במהלך החודשים האחרונים, ותרמו באופן מכריע לצמיחה הגלובלית של שוק המתקפלים ב-309 אחוזים שנרשמו בסוף 2021 בהשוואה לשנה הקודמת.

סמסונג Galaxy Z Flip 3. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
הוכיחו את עצמו – Galaxy Z Flip 3/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

LG תקפל לאפל את המסכים

על אף שסמסונג היא ספקית המסכים העיקרית למוצרי אפל, מי שהפעם צפויה לתפוס את מקומה בפיתוח המוצר המתקפל הראשון היא LG. בינתיים, על פי הדיווחים, השתיים משתפות פעולה לפיתוח פאנל OLED המיועד לטאבלטים ומחשבים ניידים עם זכוכית דקה במיוחד - במקום פוליאמיד בו משתמשים הצגים המתקפלים כיום ונחשבים לפחות עמידים.

לפי דיווח מוקדם יותר השנה של המדליף רוס יאנג (Ross Young), שכבר הוכיח בעבר כי יש לו קשרים בשרשרת האספקה, אפל עובדת על פיתוח של מכשיר חדש עם מסך מתקפל בגודל של 20 אינץ'. ככל הנראה, יהיה מדובר בקטגוריית מוצרים חדשה שתספק מוצרים דו-שימושיים - כמו טאבלט שהופך למחשב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully