וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקרים איראנים מאיימים: "נפרסם את הנוכחות ההרסנית הישראלית בקזחסטן"

עודכן לאחרונה: 5.4.2022 / 10:55

לאחר שפורסמו תמונות ומסמכים אישיים של דוד ברנע, ערוץ הטלגרם "Open Hands" מאיים לחשוף סרט תיעודי חדש. "האם אתם עדיין מכחישים שהביטחון הלאומי שלכם נפגע?", נכתב בעמוד

Black Shadow. ShutterStock
Black Shadow/ShutterStock

קבוצת התקיפה "Open Hands", שהדליפה סרטונים בטלגרם מהנייד של ראש המוסד דוד ברנע, פרסמה היום (שלישי) מסר מאיים לישראל. העמוד, שצבר מאז פתיחתו כ-2,263 עוקבים, מתיימר לחשוף מידע רגיש הקשור לביטחון המדינה.

"לאור הנוכחות ההרסנית הישראלית ופגיעה בכבוד הלאומי באזור ובמיוחד, הניסיון האחרון של המוסד להתנקש בחיי הנשיא קזחסטן קאסים-ג'ומארט טוקאייב, "ידיים פתוחות" תפרסם סרט תיעודי מיוחד על הנוכחות ההרסנית הישראלית בקזחסטן", נכתב בהודעה בעמוד הטלגרם.

עוד הוסיפו מסר מאיים כלפי משרד ראש הממשלה, וכתבו: "האם אתם בטוחים שהפריצה היחידה היא מהאימייל של אשתו של מר ברנע? האם אתם עדיין מכחישים שהביטחון הלאומי שלכם נפגע?"

ראש המוסד  דוד ברנע. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
הדליפו מידע אישי של ראש המוסד, דוד ברנע/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

בחודש שעבר, קבוצת התקיפה, שככל הנראה מקושרת לגורמים באיראן, פרסמה סרטון ובו תמונות ומסמכים אישיים של ברנע. בסרטון נטען כי מדובר בתוצרים של מעקב מודיעיני ממושך אחרי ברנע שהחל ב-2014. בפוסט בערוץ הטלגרם נכתב בעברית כי מדובר ב"מתנה לפורים" עבור ברנע.

בהמשך, הדליפו את הטופס 106 של ברנע. זאת, לאחר שבמשרד ראש הממשלה מסרו כי "החומרים המדוברים ישנים ואינם ממכשיר הטלפון של ראש המוסד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully