וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תופס בעלות: זה השינוי שאילון מאסק מתכנן בטוויטר

עודכן לאחרונה: 5.4.2022 / 12:24

יממה לאחר שמאסק, האיש העשיר בעולם, הפך לבעל המניות הגדול בחברה - הוא משתף את 80 מיליון עוקביו בשינויים הצפויים בפלטפורמה. וגם אתם יכולים להשפיע

אילון מאסק. רויטרס
אילון מאסק/רויטרס

אחרי שהודיע אתמול (שני) על רכישת 9.2 אחוזים ממניות הרשת החברתית טוויטר, אילון מאסק, האיש העשיר בעולם, שעומד בראש החברות טסלה ו-SpaceX - מצליח לעורר נוספת עם סקר שפרסם הבוקר ל-80 מיליון עוקביו: "האם אתם רוצים כפתור עריכה?".

כ-8 שעות לאחר פרסום הציוץ הוא זכה ליותר מ-158 אלף לייקים, יותר מ-40 אלף תגובות ו-45 אלף ריטוויטים (ציוצים מחדש). בסך הכל, הצביעו עד כה 2 מיליון ו-430 אלף אנשים בסקר, כשהרוב המוחלט רוצים כפתור עריכה בפלטפורמה - 73.6 אחוזים מהגולשים השיבו "כן", בעוד ש-26.4 אחוזים השיבו "לא".

הציוץ של מאסק

מנכ"ל טוויטר, פראג אגרוואל, צייץ מחדש את הפוסט של מאסק וכתב: "ההשלכות של הסקר הזה יהיו חשובות. נא להצביע בזהירות". הסקר פתוח לקהל הרחב למשך 24 שעות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

רק לפני שבוע מתח מאסק ביקורת פומבית על טוויטר על כך שאינה מאפשרת חופש ביטוי. כתוצאה מהידיעה על הרכישה זינקה מניית החברה בכ-26% בשעות הטרום-מסחר בוול סטריט, ובכך הפך מנכ"ל ומייסד טסלה לבעל המניות הגדול בחברה - אפילו יותר ממייסדה ג'ק דורסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully