וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע הזמן לשדרג: סמסונג מפסיקה לתמוך במכשירי הדגל הפופולרים

עודכן לאחרונה: 7.4.2022 / 10:52

ענקית הטכנולוגיה מוציאה דגמי ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus לגמלאות - והודיעה כי הם לא יקבלו עוד עדכוני תוכנה ועדכוני אבטחה. ומי הבא בתור?

GALAXY S9. AP
ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus/AP

זמן להיפרד - ולשדרג: לאחר קצת יותר מ-4 שנים, סמסונג הודיעה רשמית כי היא מפסיקה את התמיכה בעדכוני תוכנה למכשירי הדגל שלה לשנת 2018 - ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus. העדכון האחרון שקיבלו השניים היה תיקון בעיות אבטחה במרץ האחרון.

כמובטח, סמסונג שחררה עדכונים למערכת ההפעלה מאז ההשקה בפברואר 2018 - תקופה ארוכה באופן משמעותי בהשוואה ליצרניות אחרות, והגרסה האחרונה שקיבלו שני המכשירים היא אנדרואיד 10. עתה, החברה מפסיקה באופן סופי את התמיכה בהם - כולל עדכוני אבטחה.

GALAXY S9. AP
הגרסה האחרונה שקיבלו שני המכשירים היא אנדרואיד 10/AP

עם זאת, סמסונג תמשיך לשחרר עדכונים ל-Galaxy Note 9, שהושק מאוחר יותר באותה שנה. כמו כן, סמסונג העבירה גם את סדרת ה-Galaxy S10 שהושקה ב-2019 לקטגוריית העדכונים הרבעוניים. כלומר, הטלפון יקבל מעתה עדכון בודד בכל רבעון, או כל שלושה חודשים - עד לסיום התמיכה באותה תקופה בשנה הבאה.

ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus קצרו שבחים רבים בעיתונות הטכנולוגית ונחשבו לסמארטפונים הטובים ביותר לתקופתם. עם זאת, סמסונג תיארה את המכירות בסוף הראשון כ"איטיות", כאשר לאחר שני רבעונים הגיעו לשיא נמוך של 19.2 מיליון יחידות - הנתון הנמוך ביותר מאז ה-Galaxy S5.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully