וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שצייץ ש"טוויטר גוססת" - זו ההחלטה המפתיעה של אילון מאסק

עודכן לאחרונה: 11.4.2022 / 11:33

בעל המניות החדש ברשת החברתית, והאיש העשיר בעולם, החליט שלא להצטרף לדירקטוריון של החברה. בהודעה שפרסם המנכ"ל נכתב: "יהיו הסחות דעת בהמשך, אבל המטרות וסדרי העדיפויות שלנו נשארים ללא שינוי"

אילון מאסק. רויטרס
אילון מאסק/רויטרס

אילון מאסק, האיש העשיר בעולם ומנכ"ל טסלה ו-SpaceX, לא יצטרף לדירקטוריון של טוויטר - כך הודיע הלילה (שעון ישראל) מנכ"ל הרשת החברתית, פרג אגרוול. ההודעה מגיעה כשבוע לאחר שמאסק רכש כ-9 אחוזים ממניות החברה - דבר שהפך אותו לבעל המניות הגדול ביותר בטוויטר, אפילו יותר מהמייסד ג'ק דורסי.

ההחלטה של מאסק שלא להצטרף לדירקטוריון מגיעה יומיים לאחר שפרסם את דירוג החשבונות בעלי מספר העוקבים הגבוה יותר - בהם ברק אובמה, ג'סטין ביבר, קייטי פרי, ריאהנה וכריסטיאנו רונלדו, כשלדבריו כמעט ולא נעשה בחשבונות שימוש. לציוץ הוסיף את המשפט: "טוויטר גוססת?".

"לדירקטוריון ולי היו דיונים רבים על הצטרפותו של אילון לדירקטוריון, ועם אילון ישירות. התרגשנו לשתף פעולה ולהבהיר את הסיכונים", כתב אגרוול בציוץ בטוויטר. "אני מאמין שזה לטובה ואנחנו תמיד קשובים מבעלי המניות שלנו בין אם הם בדירקטוריון שלנו ובין אם לא. אילון הוא בעל המניות הגדול ביותר שלנו ואנחנו נישאר קשובים להערות שלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בנוסף, המנכ"ל התייחס לאתגרים הצפויים: "יהיו הסחות דעת בהמשך, אבל המטרות וסדרי העדיפויות שלנו נשארים ללא שינוי. ההחלטות שאנו מקבלים ואופן הביצוע נמצאות בידינו, לא אצל אף אחד אחר. בואו ננטרל את הרעש, ונשאר ממוקדים בעבודה ובמה שאנחנו בונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully