וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחסור בכל דגמי אייפון צפוי בישראל בתקופה הקרובה

עודכן לאחרונה: 23.4.2022 / 14:38

המשווקת הרשמית של אפל בישראל הודיעה על חוסרים בכל דגמי הדגל של החברה. על פי הערכות, הסיבה היא גל הקורונה החדש בסין שהביא להשבתה של אחד המפעלים הגדולים של ענקית הטכנולוגיה

אייפון 13. GettyImages
אייפון 13/GettyImages

חושבים לקנות אייפון חדש? יש לנו בשורות רעות: רשת איידיגיטל (iDigital), משווקת הפרימיום של חברת אפל בישראל, הודיעה הבוקר (שני) כי בהמשך לעדכון שקיבלה מחברת אפל העולמית צפוי מחסור בישראל בכל דגמי אייפון בתקופה הקרובה.

לדברי איידיגטל, לאור המחסור הצפוי, היא תאפשר הזמנה של אייפונים במתכונת של "הזמנה מוקדמת", בדומה לימי ההשקה, על מנת לאפשר ללקוחות לשריין את המלאי הצפוי להיכנס. האייפונים יסופקו ללקוחות על פי סדר הזמנתם ובהתאם לכניסתם לישראל.

אייפונים. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
מחסור בכל דגמי אייפון בתקופה הקרובה/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

כמו כן, לקוחות שיבצעו הזמנה מוקדמת ויעדיפו שלא לחכות לאספקה, יוכלו לבטל את הזמנתם בכל עת ללא דמי ביטול. ברשת מעריכים כי הסיבה למחסור היא גל הקורונה החדש בסין, שפוגע במפעלים.

בחודש שעבר מפעל הייצור של פוקסקון בשנזן שבסין - אחד מהמפעלים הגדולים של אפל - הודיע על השבתת פעילותו בשל התפרצות מחודשת של נגיף קורונה ועלייה במספר החולים. בנוסף, ניתן להעריך כי גם המחסור מתמשך בשבבים משפיע על הייצור והאספקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully