וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשכחו מפייסבוק ומטיקטוק: BeReal - הרשת החברתית החדשה שמזנקת בחנויות האפליקציות

עודכן לאחרונה: 12.4.2022 / 14:24

מתברר שהטרנד החם זה בכלל לא סטורי: אפליקציה חדשה ששמה דגש על אותנטיות הצליחה להפוך מהר מאוד להיט ברחבי העולם. בינתיים היא מדורגת במקום הרביעי בטבלת ההורדות בארה"ב - קרוב מאוד לאינסטגרם

BeReal. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
BeReal, אפליקציה חדשה שהפכה ללהיט/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

תשכחו מאינסטגרם ומטיקטוק - עד שהן יעתיקו אותה: הכירו את BeReal (בי-ריל), רשת חברתית חדשה שהפכה לדבר החם בתקופה האחרונה, ורשמה זינוק של 315 אחוזים בהורדות בחנויות האפליקציות מתחילת שנת 2022.

BeReal, כפי שהשם מרמז, מתמקדת בחיבור אמיתי ואותנטי עם החברים שלכם, ונועדה לעזור לאנשים להתרחק מהעדכונים העמוסים של הרשתות החברתיות הפופולריות. "שתף את החיים האמיתיים שלך בתמונה עם חברים", נכתב בתיאור האפליקציה.

עוד עדכוני טכנולוגיה - עכשיו באינסטגרם

מה מיוחד באפליקציה? אחרי הרשמה קצרה - שכוללת הזנה של מספר הטלפון, תאריך הלידה ובחירה של משתמש - אפשר כבר להתחיל להשתמש בפלטפורמה. למעשה, האפליקציה מעודדת משתמשים לשתף תמונה אחת בכל יום כדי להראות מה הם עושים בכל רגע נתון.

אפליקציית BeReal. צילום מסך, וואלה! טכנולוגיה
2 דקות בלבד לצלם תמונה לעוקבים/וואלה! טכנולוגיה, צילום מסך

פעם ביום, משתמשים מקבלים התראה מבהילה למכשיר, עם שני סימני קריאה צהובים (באימוג'י), המבקשת מהם לעדכן את העוקבים שלהם במה שהם עושים ברגע זה - ויש להם 2 דקות בלבד לשתף את התיעוד שלהם.

התיעוד מתבצע באמצעות המצלמה הקדמית והאחורית, כך שאתם רואים לא רק מה אנשים עושים, אלא גם היכן הם נמצאים, ומגבלת הזמן מגבילה את היכולת של המשתמש לביים ולערוך תמונות, ולשמור על דברים אותנטיים יותר.

המומנטום של BeReal הולך וגדל, ולמרות שאנחנו מדברים רק על 7.41 מיליון התקנות עד כה, מדובר בזינוק עצום. על פי נתונים מ-data.ai (לשעבר App Annie), BeReal מדורגת במקום הרביעי בטבלת ההורדות בארה"ב, בריטניה וצרפת ברבעון הראשון של 2022 - מאחורי אינסטגרם, Snapchat ו-Pinterest בלבד.

עם זאת, ככל שהאפליקציה תצבור פופולריות, סביר להניח שמטא (פייסבוק לשעבר), הידועה בנטייתה לחקות את המתחרות - בהן סנאפצ'אט וקלאבהאוס - תשבט גם את ההצלחה הזו אל הפלטפורמות שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully