וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחבבים כפליים: נטפליקס משיקה כפתור חדש

עודכן לאחרונה: 12.4.2022 / 12:17

טובים השניים מן האחד - נטפליקס משיקה דרגת אהדה חדשה לסדרות וסרטים: שני אגודלים למעלה במקום אחד לציון תכנים שממש עפתם עליהם

נטפליקס. נטפליקס,
נטפליקס/נטפליקס

כמו שלמק יש דאבל מק (הפעם אנחנו מתכוונים להמבורגר ולא למחשב מתוצרת אפל), כך גם נטפליקס החליטה שהשיטה הנוכחית של אגודל מעלה לציון חיובי ואגודל למטה לתכנים שלא אהבתם לא מספיקה - ולכן היא משיקה דרגה חדשה: "אהבתי", שסימנה הוא שני אגודלים מעלה במקום אחד.

בשיטה הנוכחית, שהיא שיטה בינארית של כן ולא, נטפליקס משתמשת כדי לדעת איזה תכנים אהבנו ואיזה שנאנו, ולתת לנו המלצות בהתאם. אבל החברה הודיעה אמש (שני), כי היא עכשיו מרחיבה את הגדרות הדירוג החיובי, ומוסיפה דרגה נוספת, של "אהבתי" או "אהבתי ממש", לתכנים שאהבתם במיוחד, שסימנה כאמור יהיה שני אגודלים, ואלה יופיעו בקרוב לצד האגודלים הבודדים המוכרים.

הכפתור החדש של נטפליקס. נטפליקס,
שלושה כפתורים לדירוג התכנים בשירות הסטרימינג/נטפליקס

האגודל הכפול ישמש את נטפליקס ואותנו הצופים לציון תכנים שאהבנו במיוחד, לדברי נטפליקס, מהסוג שאנחנו גם ממליצים עליהם למשפחה וחברים, לעומת תכנים שרק חיבבנו, שכעת למעשה יהוו עוצמת המלצה נמוכה יותר למנגנון התאמת התכנים.

לא ברור אם החברה תשיק בעתיד שני אגודלים מטה למען האיזון - אבל בנטפליקס מעודדים אותנו לא להתבייש, ולהניף אגודלים, ועל הדרך, כמובן, לשפר את אלגוריתם התאמת התכנים שלהם. נטפליקס תתחיל בהפצת התכונה החדשה מיד לכל גירסאות המכשירים בהדרגה.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully