וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למנוע רגשות רעים": כפתור הדיסלייק מגיע לטיקטוק

עודכן לאחרונה: 14.4.2022 / 10:18

במסגרת פיילוט חדש, הרשת החברתית הסינית בודקת שני פיצ'רים חדשים בתחום הבטיחות, וספציפית לתחום התגובות על סרטונים. "המטרה היא לקבל תמונה מדויקת יותר של חשבונות שעשויים להיות תחת מתקפה"

טיקטוק. ShutterStock
טיקטוק/ShutterStock

טיקטוק הכריזה אתמול (רביעי) כי התחילה פיילוט שיאפשר לאנשים לסמן תגובות שהם תופסים כלא רלוונטיות או לא נאותות בכפתור ה-Dislike (דיסלייק). לדברי החברה, כדי למנוע רגשות רעים בין חברי הקהילה, רק בודקי התוכן והבן אדם שלחץ על כפתור ה-Dislike על תגובה יוכל לראות אותו.

פיצ'ר נוסף שטיקטוק בוחנת הן תזכורות שיקפצו ליוצרי תוכן שיזכירו להם את אפשרויות סינון התגובות בפוסט שלהם, ויקפיצו את כלי המחיקה וחסימה הגורפת של תגובות. התזכורות יוצגו ליוצרים שהתוכן שלהם נוטה למשוך תשומת לב שלילית, בהתבסס על הניתוח של טיקטוק באשר לתגובות שהתוכן מקבל.

טיקטוק. AP
רק בודקי התוכן והבן אדם שלחץ על כפתור ה-Dislike על תגובה יוכל לראות אותו/AP

"מטרת שני הפיצ'רים היא לקבל תמונה מדויקת יותר של חשבונות שעשויים להיות תחת מתקפה של תשומת לב שלילית, ולתזכר את אותן בעלי חשבונות על הכלים הקיימים בפניהם כדי לשמור על מרחב התגובות שלהם רלוונטי ונעים בכל זמן", נכתב בהודעה מטעם הרשת החברתית.

טיקטוק עתידה לפרסם את תוצאות הפיילוט והאם הפיצ'רים יתגלגלו באופן מלא וגלובלי בשבועות הקרובים. "המאמצים הללו הם בנוסף לכלים הרבים שכבר זמינים בפלטפורמה, כגון, חברי קהילה יכולים לבחור לסנן את כל התגובות שלהם ולעשות להם בדיקה ידנית, או לסנן תגובות שמכילות מילת מפתח מסוימת שהם בחרו", הוסיפו בטיקטוק.

  • עוד באותו נושא:
  • טיקטוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully