וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתחדשו: וואטסאפ הכריזה על המהפכה הגדולה ביותר מאז 2009

עודכן לאחרונה: 23.4.2022 / 14:38

נמאס לכם מהעומס באפליקציה? וואטסאפ הודיעה על השקה של עדכון חדש שנועד להקל על העומס בקבוצות מרובות משתתפים. ויש עוד כמה פיצ'רים שכולנו חיכינו להם

"קהילות" בוואטסאפ. וואטסאפ,
"קהילות" בוואטסאפ/וואטסאפ

אחרי חודשים של שמועות זה קרה: וואטסאפ הכריזה הערב (חמישי) על עדכון חדש בשם Communities (או "קהילות" בעברית), שיגיע בשבועות הקרובים ויאפשר לאנשים לחבר קבוצות נפרדות תחת מטרייה אחת ובמבנה שמתאים עבורם. המטרה: להקל על העומס בקבוצות מרובות משתתפים.

באמצעות הפיצ'ר החדש משתמשים יוכלו לקבל עדכונים שנשלחו לקהילה כולה, ולארגן בקלות קבוצות דיון קטנות יותר בנושאים ספציפיים. הקהילות יכללו גם כלים חדשים ומשמעותיים עבור המנהלים, כולל 'הודעות הכרזה' שיישלחו לכל חברי הקהילה, ושליטה באילו קבוצות יכללו בה או לא.

"ארגונים כמו בתי ספר, מועדונים מקומיים וארגונים ללא מטרות-רווח, מסתמכים היום על וואטסאפ כדי לתקשר באופן בטוח וכדי לארגן ולבצע משימות - במיוחד מאז שהמגיפה אילצה את כולנו למצוא דרכים יצירתיות לעבוד ביחד, כשלמעשה היינו לחוד", נכתב בהודעה מטעם וואטסאפ.

"מאז השקת וואטסאפ ב-2009, התמקדנו בשאלה כיצד נוכל לסייע לאנשים להשיג חוויית תקשורת שהיא שנייה רק לשיחה פנים-אל-פנים, כשהם רוצים לשוחח עם מישהו אחד או עם קבוצה של חברים או משפחה", הוסיפו בוואטסאפ. "בעקבות תגובות רבות שקיבלנו, אנחנו מאמינים שנוכל לעשות יותר כדי לסייע לאנשים לנהל שיחות בקבוצות פעילות מאוד מסוג זה".

וואטסאפ. וואטסאפ, ShutterStock
"מאז השקת וואטסאפ ב-2009, התמקדנו בשאלה כיצד נוכל לסייע לאנשים להשיג חוויית תקשורת שהיא שנייה רק לשיחה פנים-אל-פנים"/ShutterStock, וואטסאפ

עוד אפשרויות שיגיעו אליכם

אוהבים לשלוח אימוג'י במקום להשתמש במילים? וואטסאפ הודיעה כי בעדכון שיגיע בשבועות הקרובים היא תשיק את הפיצ'ר "תגובות אימוג'י" - להגיב במהירות באמצעות סימון אימוג'י ליד ההודעה, בלי להציף את הצ'אט בהודעות חדשות. מדובר בתכונה שקיימת כבר כמה שנים באינסטגרם ובמסנג'ר, שגם הן בבעלותה של פייסבוק, לצד פלטפורמות מתחרות אחרות.

כמו כן, מנהלי קבוצות יקבלו כוח גדול יותר, ויוכלו להסיר הודעות שגויות או בעייתיות מהשיחה עבור כל החברים. בנוסף, לראשונה (וכמו בטלגרם) וואטסאפ תאפשר לכם לשלוח קבצים במשקל של עד 2 -גיגה-בייט.

ואם היה לכם חסר - עבור הפעמים בהן שיחת טלפון עדיפה על הודעות צ'אט, פיצ'ר נוסף שיגיע הוא האפשרות לשיחה קולית לעד 32 משתמשים בלחיצה אחת, עם עיצוב חדש לחלוטין.

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully