וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקרים פרו-איראנים מעיראק הפילו את אתר רשות שדות התעופה

עודכן לאחרונה: 23.4.2022 / 14:36

באחת העונות העמוסות ביותר בנתב"ג: קבוצת התקיפה המזוהה עם איראן הצליחה להפיל אתר רשות התעופה, כנקמה על מותו של מפקד כוח קודס קאסם סולימאני. מהרשות נמסר: "אין פגיעה או חדירה למערכות המבצעיות של רשות שדות התעופה"

עומסים בנתב"ג 14 באפריל 2022. אבשלום ששוני, פלאש 90
עומסים בנתב"ג 14 באפריל 2022/פלאש 90, אבשלום ששוני

האקרים פרו-איראנים מעיראק טוענים כי הצליחו להפיל הערב (רביעי) את אתר רשות שדות התעופה למשך כשעה. זאת, לטענתם, נקמה על מותו של מפקד כוח קודס קאסם סולימאני. מרשות שדות התעופה נמסר כי "האתר חווה התקפה של ריבוי משתמשים. אין פגיעה או חדירה למערכות המבצעיות של רשות שדות התעופה".

התקיפה החלה כבר הבוקר (רביעי), כאשר קבוצת התקיפה, המכונה ALtahrea, הפילה עשרות של אתרים ישראלים קטנים יותר - בהם אתר ערוץ 9. מדובר במתקפת DDoS (מניעת שירות) בשפה מקצועית, שנועדה להשבית מערכות מחשוב על ידי יצירת עומס חריג.

"המגמה של תקיפת מטרות ופרסום התקיפות בטלגרם מאפיינת קבוצות אידיאולוגיות שתוקפות במטרה להביך, ולכן גם מאיימות", אומרים בחברת אבטחת הסייבר הישראלית צ'ק פוינט. "ראינו זאת עם קבוצות פרו-פלסטינית או אירנית כמו Mosesstaff או BlackShadow שביצעו תקיפות מאד "רועשות" בישראל בשנה האחרונה. אותו תמהיל של חיפוש אחר מקורות לא מוגנים מספיק, תקיפה ופרסום התקיפה בטלגרם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully