וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים להיות ויראליים? אלה הזמנים הכי טובים לפרסם פוסט ברשתות החברתיות

עודכן לאחרונה: 25.4.2022 / 22:29

איך תוודאו שהפוסט שלכם יזכה לחשיפה הכי ראויה? מחקר חדש טוען כי מצא מה הוא הזמן הטוב ביותר לפרסום באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר. ספוילר: לא יום שבת

אפליקציות פייסבוק. ShutterStock
אפליקציות פייסבוק/ShutterStock

אם תהיתם לעצמכם האם ישנה חשיבות כלשהי ליום בשבוע ולשעה ביום בהם מפרסמים תמונה חדשה באינסטגרם, אז התשובה היא כן - לפחות כך טוענת חברת Sprout Social העוסקת בניתוח נתוני רשתות חברתיות.

נתוני מחקר, שנערך על בסיס מידע מכ-30 אלף לקוחות החברה, מעידים כי אכן - באופן סטטיסטי, ישנם ימים בהם המשתמשים ברשתות החברתיות נדיבים יותר בפרגון לפוסטים, ושעות שבהן לתמונות ולסרטונים שלכם יש סיכוי גדול יותר לשבור הרשת.

רוצים לקבל עדכוני טכנולוגיה לפני כולם? הצטרפו לאינסטגרם

אינסטגרם

על פי Sprout Social, ביום שני השעה הטובה ביותר לפרסם היא 11 בבוקר, ובימים חמישי ושישי השעות בין 10:00 ל-11:00 עדיפות בצורה מובהקת. זמני השיא של אינסטגרם הם הימים שלישי ורביעי מ-10:00 עד 13:00. אם הפוסט שלכם אינו מוכן לפרסום באחד מהימים האלה, לא כדאי לחכות איתו ליום ראשון - הזמן החלש ביותר בפלטפורמה.

על אף שהמסקנות הסטטיסטיות מתייחסות לשוק האמריקני, אפשר גם להחיל אותם על ישראל, ולקבוע במידה מסוימת של ביטחון מתי הכי כדאי לכם לפרסם את הפוסט בפיד. כך למשל, התנהגות הגולשים ביום שבת בישראל דומה לימי ראשון אצל האמריקנים.

פייסבוק אילוסטרציה. shutterstock, ShutterStock
ביום שני השעה הטובה ביותר לפרסם היא 11 בבוקר/ShutterStock, shutterstock

פייסבוק

הסיכויים לקבל לייקים או תגובות על פוסט בפייסבוק גבוהים יותר בימי חול בין השעות 09:00 ל-12:00 בבוקר - אז המשתמשים פעילים יותר. הפיק מגיע דווקא בימים שני עד שישי בשעה 3 לפנות בוקר. למה 3 לפנות בוקר? ובכן, ב-Sprout Social מסבירים שיש פחות תחרות על הפרסומים בפיד באותו הזמן. מועד פופולרי נוסף הוא יום שלישי בשעה 10 בבוקר. היום הגרוע ביותר לפרסום - שבת.

טוויטר

לפחות בישראל הרשת החברתית עדיין לא יצאה מגבולות הברנז'ה, אך בצפון אמריקה היא זוכה לפופולריות רבה. ואולי זה קשור לאופן שבו אנשים משתמשים בטוויטר כדי להתעדכן בחדשות, אבל אז הזמנים הכי טוב לצייץ הם הימים שני, שלישי, רביעי, שישי ושבת - בשעה 09:00 בבוקר. עם זאת, ייתכן שרוב הלקוחות של Sprout הם משתמשים עסקיים, כך שכדאי לקחת את הנתונים בערבון מוגבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully