וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו אפל: מטא תפתח לראשונה חנות פיזית בארה"ב

עודכן לאחרונה: 26.4.2022 / 18:19

ענקית הטכנולוגיה הודיעה כי תפתח בחודש הבא חנות ראשונה בקליפורניה. "מקווים שאנשים ייכנסו וידעו יותר על איך המוצרים שלנו יעזרו להם להתחבר למטאוורס"

החנות של מטא בקליפורניה. מטא,
החנות של מטא בקליפורניה/מטא

יעד חדש לתיירים בארה"ב: מטא (פייסבוק) הודיעה על פתיחה של חנות פיזית ראשונה - מטא סטור, שתציע את מגוון מוצרי החברה בעולמות המטאוורס והמציאות הרבודה. החנות החדשה תפתח ב-9 במאי, בקמפוס החברה בברלינגיים, קליפורניה.

המבקרים בחנות יוכלו לצפות ולהתנסות במגוון המכשירים החכמים של מטא - בהם משקפי המציאות המדומה Oculus Quest 2 וכן את המשקפיים החכמים בשיתוף ריי-באן, וכמו גם את המסך החכם "Portal" המשמש לשיחות וידאו.

"אנחנו לא מוכרים את המטאוורס בחנות שלנו, אבל אני מקווה שאנשים ייכנסו וידעו יותר על איך המוצרים שלנו יעזרו להם להתחבר אליו", אמר מרטין גיליארד, מנהל החנות, והוסיף: "אם עשינו את העבודה שלנו כמו שצריך, אנשים צריכים לצאת מהחנות ולהגיד לחברים שלהם 'אתה חייב ללכת לבקר במטא סטור".

החנות של מטא בקליפורניה. מטא,
המשקפיים החכמים בשיתוף ריי-באן. חנות מטא סטור בקליפורניה/מטא

מנכ"ל ומייסד מטא מארק צוקרברג מאמין שהמטאוורס זהו המדיום הבא להתרחש, שיהפוך למיינסטרים תוך 5-10 שנים. לצד משקפי המציאות המדומה של Oculus , החברה בונה כלים שכבר היום מאפשרים ליוצרים ואומנים ליצור תכנים ולבנות חפצים עבור העולם הווירטואלי והמשולב שמטא מתכננת לנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully