וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפיענית רשת חושפת את השקרים וההונאה מאחורי תמונות האינסטגרם

8.5.2022 / 0:03

קנדל קיפר התבקשה לדגמן בחוף ים ומאחר שאין לה כזה בהישג יד - היא יצרה תפאורה של חוף ים בחצר הבית. בתמונות ששיתפה קשה לזהות שהן צולמו בחצר ולא בחוף אמיתי, אך היא מיהרה לחשוף את האמת בטיקטוק: "אני רוצה שבנות צעירות ידעו את האמת"

משפיענית רשת חושפת את האמת מאחורי התמונות באינסטגרם/kendall.kiper

משפיעני רשת שנתפסים מביימים תמונות אינסטגרם שרחוקות מהמציאות בדרך כלל מושמצים ברשת, אך קנדל קיפר דווקא זוכה לאהדה רבה בזכות זה - אולי כי היא בין המיוחדות שמיהרה לפלטפורמה אחרת כדי לחשוף את האמת המרה על התמונות המאוד מחמיאות שלה. קנדל בת ה-20 התבקשה לדגמן בבגדי ים על חוף ים אקזוטי ולפרסם את התמונות שצילמה בעמוד האינסטגרם הפופולרי שלה, שם יש לה יותר מ-34 אלף עוקבים. היא עשתה זאת, שיתפה באינסטגרם תמונות מעוררות קינאה שלה על החוף ובמים הצלולים - ובטיקטוק שיתפה סרטון בו חשפה שלמעשה היא יצרה תפאורת חוף מזויפת בחצר הבית שלה באמצעות שקי חול ובריכה מתנפחת.

קנדל קיפר משתזפת בחוף?

זו האמת:

קנדל, תושבת אטלנטה, ג'ורג'יה, עובדת במשרה מלאה כיוצרת תוכן ולעיתים קרובות מקבלת הצעות לפרסום באינסטגרם ממותגים מוכרים שפונים לקהל היעד של העוקבים שלה. כפי שציינו, בקמפיין האחרון שלה נדרשה להצטלם על החוף וקנדל - שאינה גרה ליד אחד כזה - החליטה לפעול ביצירתית וליצור תפאורת חוף משכנעת מספיק עבור התמונה המושלמת. היא אספה 6 שקי חול בעלות של 45 דולרים והצטלמה בבריכה מתנפחת קטנטנה כדי ליצור אשליה של שחייה במים צלולים - הכל מהנוחות של חצר ביתה. היא פנתה לטיקטוק כדי לחשוף את סט הצילומים וזכתה לשבחים על הכנות שלה. הסרטון צבר כ-9 מיליון צפיות ואלפי תגובות מפרגנות.

וכאן היא צפה לה במי הבריכה הצלולים?

לא ולא:

@kendallkiper

i cant stop making these HELPPP LMAO (tiktok i'm 20 & it's a bathing suit ?)

♬ original sound - KENNY

קנדל סיפרה שקיבלה מעט תגובות שליליות על יצירת מציאות שקרית, אולם מרבית התגובות היו חיוביות. היא אמרה ל-Mirror: "להעניק השראה לאחרים זה כל מה שאי פעם רציתי לעשות. זה מרגיש כמו חלום שהתגשם שזה קרה במיוחד עכשיו, אחרי שהרגשתי כל כך הרבה פעמים צורך לוותר בשנה האחרונה. קיבלתי גם תגובות קשות, בעיקר מאנשים שאמרו לי שזה 'עצוב' או שאני 'יוצרת מציאות שקרית'. אני לא מסכימה איתם. אני זוכרת שכשהייתי בת 13 הייתי עמוק ברשתות החברתיות, והייתי יכולה לחסוך כל כך הרבה שנאה עצמית אם מישהו היה מראה לי שלא הכל זוהר כמו שזה נראה. עכשיו, כשאני במצב שבו בנות צעירות מסתכלות עליי, אני רוצה שידעו את זה".

והנה היא חושפת עוד מהנעשה מאחורי תמונות האינסטגרם שלה:

@kendallkiper Reply to @ladyskippy more inside pic ideas for when it's gross outside ? bikini is @Aaron Asunsolo ♬ original sound - KENNY

קנדל נעזרת באימה ובחצובה כדי לצלם את מרבית התמונות שלה, כשאימה היא זו שעלתה על רעיון זיוף החוף. היא מספרת גם שהיא רגילה לקבל תגובות מפתיעות מעוברי אורח שמבחינים בה מצטלמת מול ביתה. היא הוסיפה: "חלק מהאנשים בוהים, אחרים צופרים, חלק צועקים דברים מרושעים וחלק אפילו לא מסתכלים. זה באמת תלוי ביום אני מניחה. כשאנשים גסי רוח לגבי זה, אני רק זוכרת איזה מזל יש לי שאני יכולה לעשות את זה. אני לא אתן לאנשים שאני אפילו לא מכירה למנוע ממני לעשות את מה שאני אוהבת, אם זה בשביל הכיף או אם זה בשביל העסק שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully