וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך הפכה המלצרית לאושייה שמרוויחה 60 אלף דולר בחודש מעישון גראס באינסטגרם

15.5.2022 / 0:10

עד לפני הקורונה סווקי הררה בקושי סגרה את החודש כמלצרית וכעת היא מרוויחה עשרות אלפי דולרים בחודש מתמונות שלה באינסטגרם מעשנת סמים. כך אירע המהפך הגדול בחייה

סרטון אופייני של סווקי הררה/sewkey

דוגמנית ההלבשה התחתונה, סווקי הררה, עברה כברת דרך ארוכה מהימים שהתקשתה לסגור את החודש כמלצרית ועד היום, כשהיא יושבת על סכום לא מבוטל של כסף בזכות שיתוף תמונות נועזות שלה מעשנת וויד באינסטגרם ובפלטפורמות אחרות בתשלום, כמו גם ב-OnlyFans.

אושיית הרשת והסמים סווקי הררה מרוויחה הון מפרסום תמונות שלה מעשנת סמים קלים כשהיא בהלבשה תחתונה. הדוגמנית מקליפורניה מעשנת כ-20 ג'וינטים ביום ומקבלת תשלום של עד 60 אלף דולר בחודש על התמונות הנועזות שהיא משתפת, בהן היא מציגה בגאווה את אהבתה למריחואנה.

סווקי הררה מכנה עצמה "אייקון הסקס-קנאביס הראשון אי פעם", אך לפני שהפכה לכוכבת רשת היא סבלה מדיכאון ומבעיות כלכליות, ותימרנה כמלצרית לפני שלקחה על עצמה עבודה משרדית בשכר מינימום.

המהפך החל בשנת 2020. היא משחזרת: "סבלתי מדיכאון במשך זמן מה לאחר שעברתי כמה חוויות טראומטיות ובכנות הייתי מבולבלת לגבי לאן מועדות פניי בחיים. החלטתי לפנות לרשתות החברתיות כדי לשחרר את המוח שלי מהטראומה והלחץ וזה היה סוג של דרך להמציא את עצמי מחדש, כמו לחיצה על כפתור האיפוס או מקש המחיקה. אז קיבלתי את ההחלטה המחושבת והנחושה להפוך לדוגמנית אינסטגרם". זה התברר כמהלך משתלם - וכעת לסווקי יש יותר מ-320 אלף עוקבים באינסטגרם ועוד 26 אלף בטוויטר.

המשפיענית בת ה-31 הסבירה גם מדוע ההתמקדות בפלטפורמות החברתיות שלה עזרה לה להרגיש טוב יותר. היא הוסיפה: "זו הייתה דרך טובה מאוד להשאיר אותי ממוקדת בהצבת יעדים. דרך למנוע מהמוח שלי לשוטט, וזה סייע מאוד למצבי הנפשי. זה אילץ אותי לצאת מהדיכאון ולעבור למצב עבודה, כי הרגשתי שיש לי מטרה. בניתי את התשוקה הזו לנוכחות האינסטגרמית שלי וזה הפך להיות סופר חשוב עבורי".

סווקי, שנוהגת כיום ב-BMW נוצצת, מקבלת כעת תשלום על צילומים נועזים שלה לוקחת שאכטה בדירת הפנטהאוז שלה בדאון טאון לוס אנג'לס. היא יכולה לעשות זאת בחופשיות מכיוון שקנאביס חוקי בקליפורניה לשימוש תרופתי ולפנאי כאחד.

הפיכתה לסנסציה ברשת שינתה את חייה של סווקי, שגם מרוויחה כסף מפרסום תוכן נועז באתר המנויים Centrefold. היא העידה בעבר על הישגיה: "החיים שלי נפלאים כרגע ואני כל כך אסירת תודה ושמחה שבניתי מותג שהפך לכזו הצלחה. בכנות, החלומות שלי התגשמו. ההצלחה ברשתות החברתיות שינתה את חיי. אני זוכה להירגע, לעשן ולהיות אני, יפה, סקסית וחמודה".

סווקי גם הקימה מותג קנאביס משלה והפכה לשגרירת מותג ניירות הגלגול Raw Rolling Papers. את המוצר שלה היא תיארה כ"נקי, גדל נכון, לא מזיק ומעניק את ה'היי' המושלם". כעת היא מרוויחה שכר נוסף גם כיוצרת תוכן ב-OnlyFans. היא גובה כ-15 דולר לחודש כדי לגשת לדף הנועז שלה כשבביו שלה נכתב: "סניקרס, וויד, ישבן ומזומן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully