וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן סטיבה נחת בכדור הארץ וגוגל הורגת את הקלטת השיחות | וואלה! תתחברו

עודכן לאחרונה: 26.4.2022 / 18:59

וואלה! תתחברו בהגשת ינון בן שושן - המבזק הטכנולוגי שיביא לכם את כל מה שחשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה, וקצת מעבר. והפעם: אילון מאסק רוכש את טוויטר ב-44 מיליארד דולר, איתן סטיבה נחת בהצלחה בכדור הארץ והניצחון (הקטן) של אפל על גוגל

וואלה! תתחברו/וואלה

אחרי 17 ימים בחלל: איתן סטיבה נחת בכדור הארץ

אחרי 17 ימים בחלל האסטרונאוט הישראלי השני איתן סטיבה נחת אתמול בהצלחה מול חופי פלורידה. סטיבה שהה בחלל מאז 8 באפריל, ובסך הכל השלים 17 ימים בחלל, מתוכם 16 בתחנת החלל הבינלאומית, שם ביצע עשרות ניסויים של מדענים, חוקרים ויזמים ישראליים.

בעת הנחיתה במים, האטה החללית עד למהירות של כ-30 קמ"ש. מיד לאחר הנחיתה הגיעו סירות מהירות שבדקו את מצב החללית הכללי, ו-ווידאו שאין דליפות או פגיעות לא צפויות בגוף החללית. כנהוג במשימות חלל - צוות המשימה פונה מתוך החללית לצורך ביצוע בדיקות רפואיות.

אילון מאסק רוכש את טוויטר

אילון מאסק, מנכ"ל ומייסד טסלה וספייס איקס, רכש את טוויטר תמורת 44 מיליארד דולר. העסקה תעביר למאסק את השליטה ברשת החברתית , ובכך תסתיים פעילותה של טוויטר כחברה ציבורית מאז ההנפקה הראשונה שלה ב-2013.

רגע אחרי ההכרזה, צייץ אילון מאסק בטוויטר וכתב: "אני מקווה שאפילו המבקרים הגדולים ביותר שלי יישארו בטוויטר, כי זו המשמעות של חופש הביטוי". גם מנכ"ל טוויטר התייחס לעסקה ואמר בהצהרה: "לטוויטר יש מטרה ורלוונטיות המשפיעה על העולם כולו. אני גאה עמוקות בצוותים שלנו ומלא בהשראה על העבודה שמעולם לא הייתה חשובה יותר".

קרב ענקיות - גוגל מול אפל

במונחי נתח שוק - אנדרואיד של גוגל מנצחת את אפל בענק, אבל הירידה באחוז המשתמשים ב-5 השנים האחרונות צריכה להדאיג מעט את ענקית הטכנולוגיה. על פי דוח חדש שפורסם, מערכת ההפעלה אנדרואיד איבדה 8 אחוזים מנתח השוק שלה לטובת iOS של אפל.

עוד עולה מהדוח כי באפריקה אנדרואיד שולטת באופן כמעט מוחלט, עם 84 אחוזים, בעוד שאפל מצליחה
להשיג נתון נמוך משמעותית של 14 אחוזים בלבד. לעומת זאת, בצפון אמריקה המצב מעט שונה: לאפל יש יתרון של 54 אחוזים, בהשוואה ל-45 אחוזים לאנדרואיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

גוגל מחסלת את הקלטת השיחות באנדרואיד

אם עד היום נהניתם משירותי הקלטת שיחות של אפליקציית צד שלישי באנדרואיד, בקרוב תהיה לכם בעיה: גוגל משנה את התנאים למפתחי היישומים - ותחסל את האופציה להקלטת שיחות חיצונית ב-11 במאי.

וגוגל לא לבד בעניין הזה. גם אפל מגבילה את הפצת האפליקציות להקלטת שיחות בחנות שלה. הסיבה העיקרית לכך, היא חוקי האזנת הסתר המשתנים ממדינה למדינה - משהו שחברות הסמארטפונים, תוכנה וחומרה גם יחד, פשוט לא רוצות להתעסק איתו. עם זאת, חשוב להדגיש שפיצ'ר הקלטת שיחות מובנות במכשיר, כמו אלה הכלולות אצל שיאומי או סמסונג - לא יפגעו מהצעד הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully