וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסמכי הפנטגון חושפים: שימוש במסע בזמן ואנטי גרביטציה כדי להגיע לעולמות אחרים

26.6.2022 / 23:47

אחרי מאבק משפטי פורסמו מסמכים סודיים ששופכים אור על תוכנית סודית לפיה בני האדם יוכלו לייצר נוסעים בזמן שיהיו מהירים יותר ממהירות האור ולשלוט ברובוטים באמצעות המחשבות שלהם

אישה טוענת שהביאה תמונה ממאדים: "נסעתי בזמן למאה ה-38"/צילום: מתוך היוטיוב של ApexTV , עריכה: שניר דבוש

מסע בזמן וטכנולוגיית אנטי גרביטציה יכולים להיות אפשריים בקרוב ולאפשר לבני האדם לבקר ב"עולמות אחרים", ואת זה לא אומרים חובבי תיאורית קונספירציה או מטורללים - אלה המסקנות שמופיעות במסמכים סודיים של הפנטגון שפורסמו לאחרונה.

1,500 הקבצים שנחשפו לאחר מאבק משפטי של ארבע שנים בעקבות בקשת חופש מידע של The Sun, שופכים אור על התוכנית לזיהוי איומים אוויריים מתקדמים (AATIP), שהייתה תוכנית הסודית לחקר העב"מים של הפנטגון.

אחד המסמכים בוחן כיצד ניתן להשתמש בטכנולוגיית אנטי כבידה לייצור מטוסים וחלליות, והוא אומר כי "ניתן ליישם את זה על ידי מניפולציה של מרחב-זמן".

המסמכים בודקים גם כיצד ניתן "לשלוט בכוח המשיכה" והדו"ח קובע: "ייתכן שאפשר לייצר דברים אקזוטיים כמו נסיעה במהירות הגדולה ממהירות האור ומכונות למסע בזמן." המסמך הרשמי מוסיף כי "חורי תולעת" במרחב זמן יכולים לשמש למסע בין כוכבים.

גיף חור תולעת. Giphy
חור התולעת היא תופעה שמאפשרת מעבר בין שתי נקודות זמן מרוחקות במרחב זמן/Giphy

קובץ אחר של מסמכים דן בעתיד הקרוב של התעופה בחלל ומציין כי "ייתכן שלפלטפורמות יהיו מערכות הנעה שמשנות את גיאומטריית המרחב והזמן הסובב אותן כדי להשיג טיסה במהירות גדולה ממהירות האור בחלל או לייצר ריחוף באמצעות אנטי כבידה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

המסמכים של סוכנות ביון ההגנה של ארה"ב (DIA), מתארים גם תוכניות לשלוח מספר ספינות חלל מאוישות על ידי טייס אחד כדי "ליישב" את החלל העמוק יחד עם מחקרים כיצד בני אדם יכולים להפעיל רובוטים עם המוח שלהם. לפי התכנון הזה, הצי יכלול ספינת חלל עם אלקטרומגנטים המופעלים על ידי אנרגיה גרעינית כדי להגן על החללית המאוישת מקרינה, "חלליות בעלות מודול מגורים ולוגיסטיקה ועם מכ"מים רבי עוצמה כדי לחפש חפצים מתקרבים, יחד עם חקר ויכולות כרייה. כל זה יאויש על ידי טייס אחד ויוכל לשמש למשימות הכרוכות בקולוניזציה אפשרית, לפי הקבצים.

הדו"ח קובע שהוא מתמקד ב"טייסים אנושיים מסורתיים" ולא ב"אסטרובוטים משופרים או סייבורגים". המחקר הראה שאדם אחד יכול לשלוט על מקסימום ארבע מלאכות בו זמנית כשהוא מופקד על השלמת משימות ושיש לבחון דרכים לפתח את המוח האנושי כדי לשפר זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully