וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלחוטי, אבל אחר: שני שואבי אבק חדשים נכנסים לשוק

החברה משיקה את ה-WD3 - שואב אבק אלחוטי יבש/ רטוב עם מיכל איסוף של 17 ליטר לפסולת יבשה/ נוזלים, ואת WD1 - שואב עוצמתי אלחוטי, וקומפקטי יבש/ רטוב עם סוללה ניתנת להחלפה

חברת קרשר ישראל, נציגת קונצרן KARCHER מגרמניה, מהחברות המובילות בתחום מכשירי ניקוי לבית ולגינה, משיקה בימים אלו בישראל שני שואבי אבק אלחוטיים עם סוללה הניתנת להחלפה.

WD1 של קרשר. יחצ,
WD1/יחצ

שואב אבק WD1 COMPACT הוא שואב אבק אלחוטי לשאיבה של אבק יבש/ רטוב כולל מפוח, עם סוללה 18V המספקת זמן עבודה של 10 דקות בטכנולוגיית real time עם מסך תצוגה LCD שמראה את מצב הסוללה וזמן הטעינה בכל עת.

מיכל האיסוף חזק ועמיד בפני זעזועים עם נפח של 7 ליטר וצינור יניקה מותאם עם אביזרים מיוחדים גם לניקוי פנים הרכב. השואב קומפקטי במיוחד ומשקלו 3.1 ק"ג . המחיר 699 שקל.

WD3. יחצ,
WD3/יחצ

שואב אבק WD3 BATTERY PREMIUM- שואב אבק אלחוטי יבש/רטוב עם מיכל איסוף חזק ועמיד בנפח של 17 ליטר. מערכת נעילה PULL&PUSH צינור יניקה חזק ואביזרי ריצפה המבטיחים איסוף לכלוך אופטימליים וניקיון מושלם.

לשואב אבק WD1 סוללה ייחודית של KARCHER 36V, המאפשרת שאיבה עוצמתית. ומסך תצוגה LCD בטכנולוגיית real time עם מצגת של מצב הסוללה וזמן הטעינה לעבודה. המחיר 899 שקל.

תומס וייס, מנכ"ל חברת קרשר ישראל : "שואבי האבק WD1 ו-WD3 מצטרפים לסדרה גדולה של מוצרי ניקוי לבית ולגינה אלחוטיים עם סוללה נטענת".

  • עוד באותו נושא:
  • שואב אבק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully