וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרסקות: המצלמה של ה-OnePlus 10 Pro מפסידה למכשיר בן שנתיים

עודכן לאחרונה: 1.5.2022 / 11:31

מבחן מעבדה קבע: מערך הצילום של מכשיר הדגל החדש של וואן פלוס מפסיד לרוב מכשירי הפרימיום של 2022. " היינו מצפים ליותר ממכשיר דגל", נכתב בבדיקה

OnePlus 10 Pro. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
OnePlus 10 Pro/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

מרגע ההשקה, באופן קבוע, מגיעים כמעט כל הטלפונים החכמים החדשים למעבדות אתר DxOmark, שנחשב לסמכות העליונה בדירוג מצלמות, לצורך בדיקה מעמיקה ודירוג של המצלמות. הפעם, פרסמו ב-DxOmark את תוצאות הבדיקה שלהם למכשיר הדגל החדש של וואן פלוס, ה-OnePlus 10 Pro - שמפסיד לרבים מהמכשירים בקטגוריית הפרימיום.

ב-DxOMark מציינים לטובה את יכולות הצילום בתנאי תאורה טובים, אך התאכזבו מביצועי הזום ותוצאות הצילום בתנאי תאורה קשים ובלילה, שסבלו מרוויה מוגזמת ו-"רעש". בסך הכל דורג ה-OnePlus 10 Pro במקום ה-27, עם 127 נקודות - מתחת לאייפון 12 פרו, שהושק לפני כשנה וחצי ומדורג במקום ה-23, ומתחת ל-Huawei P40 Pro שמדורג במקום ה-12 והושק לפני כשנתיים.

מה השתבש? ובכן, המומחים של DxOMark מסבירים כי "בביצוע זום, באמצעות המצלמה הסופר-רחבה, ה-OnePlus 10 Pro למעשה עושה עבודה גרועה יותר מקודמו, ולוכד פחות פרטים ויותר רעש. היינו מצפים ליותר ממכשיר דגל". בנוסף, ציינו בבדיקה כי עיבוד הפנים של המצולם היו לא טבעיים.

OnePlus 10 Pro. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
במקום ה-27 עם 127 נקודות בלבד. OnePlus 10 Pro/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

עוד עולה מהבדיקה בעת צילום במצב פורטרט (דיוקן) בתנאי תאורה קשים, החיישן מייצר גוון ורדרד חזק שנראה לא טבעי. מנגד, לזכות הסמארטפון נכתב כי הוא מפיק תמונות עם פחות "רעש" בהשוואה למתחרים, בהם גם אייפון 13 פרו.

איך הבדיקה מתבצעת? ב-DxOmark מסבירים כי הסוקרים ניסו לדמות את השימוש היום-יומי שלנו במצלמות בצורה מדויקת, ולטובת המבחן צולמו יותר מ-3,000 תמונות וכשעתיים וחצי של וידאו בסביבות מעבדה מבוקרות - הן במצב צילום בתנאים טבעיים, תוך שימוש בהגדרות ברירת המחדל של המצלמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully