וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גרייבז" - רשת חברתית חדשה להנצחת חללי צה"ל ונפטרים

עודכן לאחרונה: 3.5.2022 / 10:58

רוצים להנציח את יקיריכם? שירות חדש מאפשר לכם להקים פרופיל הנצחה ברשת - ולעדכן אותו בכל זמן שתרצו. "התיעוד הדיגיטלי של בתי העלמין והזיכרונות על יקירינו חשובה אפילו יותר מאנדרטאות ומצבות"

בית הקברות, קריית שאול 13 באפריל 2021. ראובן קסטרו
בית הקברות, קריית שאול 13 באפריל 2021/ראובן קסטרו

אפליקציית Gravez ("גרייבז"), ה"וויז" של בית העלמין, מעדכנת את שירותיה לקראת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה, ופותחת לראשונה רשת חברתית לחללי צה"ל ולנפטרים. ברשת הזו, שמושקת בימים אלה, יוכלו המשפחות לעלות לאורך כל ימי השנה סיפורים, תמונות, סרטונים וכל דבר שירצו לשתף לזכר יקיריהם, בדף ייעודי שייפתח לכל חלל או נפטר.

מטרתה של הרשת החברתית, שמורכבת מ"פרופילי הנצחה" לנופלים ולנפטרים ראשונים מסוגם, מאפשרת למשפחות לשמור על אש הזיכרון של יקריהם בוערת תמיד, לעדכן את פרופיל הנופל בתדירות יומיומית או בכל תדירות שירצו.

כל מי שרוצה יכול להעלות לפרופיל ההנצחה תמונות, סרטונים ולשתף זיכרונות וסיפורים מחייו של החלל, להדליק נר וירטואלי לזכרו, ממש כמו ברשתות חברתיות נוספות. בימים האחרונים הוכנסו לאפליקציה מיפויים של כלל בתי העלמין הצבאיים בארץ, זאת כדי לאפשר לשמר את הזיכרונות בצורה נגישה.

אפליקציית Gravez. צילום מסך,
צילום מסך מתוך אפליקציית "גרייבז"/צילום מסך

"ההיסטוריה תזכור אותנו לפי מה שנשאיר לה, כמו שאנחנו רואים את זה, תיעוד הדיגיטלי של בתי העלמין והזיכרונות על יקירינו בצורה מונגשת שימושית ומזמינה, חשובה אפילו יותר מאנדרטאות ומצבות", אומר ישראל גולד, ממפתחי האפליקציה.

בנוסף, לראשונה השנה, מציעה האפליקציה בתשלום סמלי שירותים של טיפוח ותחזוקת קברים מרחוק, עבור משפחות שצריכות הזקוקות לסיוע בתחזוקה השוטפת של אתר הקבורה. כמו הדלקת נר נשמה והנחת זרים על הקבר באמצעות שליח, על פי תזמון שייקבע על ידי המשפחה. כל השירותים הללו ניתנים למשפחות שכולות ובכלל לאורך כל השנה, כדי להקל עליהם ככל הניתן, ולדאוג כי אתר הקבורה יתוחזק באופן שוטף.

"ב-GRAVEZ שמנו למטרה להיות המאגר העולמי הגדול ביותר של קברים ונפטרים. כיום אנו פרוסים בבתי עלמין המרכזיים בארץ", אומר גיא ליאני, ממפתחי האפליקציה. "השנה החלטנו שאת בתי העלמין הצבאיים אנחנו לוקחים כפרויקט אישי לטובת הציבור ומיפנו 44 בתי עלמין צבאיים מרכזים מאילת ועד קריית שמונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully