וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע הזמן: בדיקת א.ק.ג ולחץ דם זמינים ב-Galaxy Watch 4 בישראל

עודכן לאחרונה: 3.5.2022 / 15:58

לאחר שהתקבל אישור משרד הבריאות, השעון החכם של סמסונג זוכה לשדרוג בשוק המקומי - ומאפשר למדוד לחץ דם ולבצע בדיקת א.ק.ג, שיכולה גם להציל חיים

Galaxy Watch 4. ShutterStock
Galaxy Watch 4/ShutterStock

לאחר ציפייה ארוכה זה קורה: מחזיקי שעון החכם החדש של של סמסונג בישראל, ה-Galaxy Watch 4, יכולים לראשונה ליהנות משני פיצ'רים משמעותיים וחדשים שהתווספו לאחרונה לשעון החכם - בדיקת א.ק.ג (ECG) ומדידת לחץ דם. זאת, לאחר שהתקבל האישור ממשרד הבריאות.

בדיקת הא.ק.ג בשעון של סמסונג, שיכולה גם להציל חיים, תתעדכן באופן שוטף ותתעד בשעון את הפעילות החשמלית של הלב ובמידת הצורך, תאפשר איתור חריגות פוטנציאליות בקצב הלב.

"אנחנו ממשיכים להטמיע בכל המוצרים הנלווים שלנו ובשעונים בפרט פונקציות מתקדמות, שיאפשרו למחזיקים בהם לנהל אורח חיים בריא יותר. בשיתוף פעולה מלא עם סמסונג העולמית, בוחנים כל העת הטמעת שדרוגים וטכנולוגיות חדשות למכשירים, עבור לקוחותינו", אומר שי דלמן, מנהל תחום האביזרים בסאני תקשורת, היבואנית הרשמית של סמסונג בישראל.

Galaxy Watch 4. ShutterStock
פיצ'ר שיכול להציל חיים. Galaxg Watch 4/ShutterStock

כזכור, מלבד שני השדרוגים שהוטמעו בשעונים לאחרונה, ניתן למצוא בשעוני סמסונג מגוון פונקציות הזמינות למחזיקי השעונים ביניהן מעקב כושר מתקדם, מד חמצן בדם, מדידת אחוז השומן בגוף, ניטור שינה, דופק וזיהוי נחירות בזמן השינה ורבים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully