וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה אנחנו יודעים על סדרת האפל ווטש 8? | וואלה! תתחברו

עודכן לאחרונה: 3.5.2022 / 17:37

וואלה! תתחברו בהגשת ינון בן שושן - המבזק הטכנולוגי שיביא לכם את כל מה שחשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה, וקצת מעבר. והפעם: הדווחים על אירוע ההכרזה של אפל נמשכים בקצב מסחרר, ההונאה בוואטסאפ שתוציאם כסף והרשת החברתית החדשה להנצחת חללי צה"ל

אפל ווטש 8/אפל

אין מתנות חינם

בתקופה האחרונה אנחנו ערים למאמציהם של האקרים להיות מתוחכמים יותר, כשהם מתאימים לנו את ההונאות בהתאם לתחומי עניין ואירועים אקטואליים. אם קיבלתם הודעת וואטסאפ המבקשת מכם ללחוץ על קישור כדי להשתתף בהגרלה של רשת רמי לוי - כדאי שתזהרו.

כדי לזכות בפרס, כל מה שצריך הוא לענות על מספר שאלות, לבחור מתנה, להפיץ את הפעילות ל-5 קבוצות או 20 חברים - דרך נוספת להפצת ההונאה , ולאשר את מספר הטלפון באמצעות הודעת אסמס.
בבדיקה שערכו בחברת הגנת הסייבר הישראלית צ'ק פוינט, מדובר במספר פרימיום ריסלר - מספר טלפון שיושב בדרך כלל במדינות כמו פנמה, ולמעשה גובה מחיר מופרז על הודעות אסמס שנשלחות. חלק מהסכום עובר לאותו שירות וחלק מהסכום לתוקף.

השדרוג באפל ווטש 8

אנחנו נמצאים במרחק של כ-5 חודשים מאירוע ההכרזה השנתי של אפל - והדיווחים נמשכים בקצב מסחרר. והפעם האנליסט מינג-צ'י קואו, שנחשב אמין במיוחד בכל הנוגע למוצרי אפל, פרסם תחזית חדשה לגבי הדור הבא של השעונים החכמים של החברה - אפל ווטש 8.

נראה שגם הדגם הבא של השעון של אפל צפוי לשמור על המראה המוכר, שלא זכה לשדרוג משמעותי מאז הדור החמישי, והשינויים שנראה יהיו בחיישנים לניטור מדדי הבריאות, בהם חיישן חדש המסוגל למדוד את חום הגוף של המשתמש.

ומה יהיה בעתיד? שעון חכם שהוא גם רופא פרטי? בהחלט בשורה טובה להיפוכונדרים.

הדו"ח הוויראלי

רוצים יותר לייקים? זה בשבילכם. מי מאיתנו לא רוצה שהפוסט שלו באינסטגרם או בפייסבוק יהפוך לוויראלי. כעת, מתברר, לפחות על פי מחקר חדש, שיש חשיבות ליום בשבוע ולשעה ביום בהם מפרסמים את הפוסט.

כך למשל, זמני השיא של אינסטגרם הם הימים שלישי ורביעי מ-10:00 בבוקר ועד 1 בצהריים. השעה הטובה ביותר ביום שני היא גם בבוקר - בשעה 11, ובימים חמישי ושישי כדאי שתפרסמו את הפוסט שלכם בין השעות 10 ל-11 בבוקר. היום החלש ביותר - ראשון.

ומה קורה בפייסבוק? הסיכויים לקבל לייקים או תגובות על פוסט גבוהים יותר בימי חול בין השעות 9 ל-12 בבוקר. הפיק מגיע דווקא בימים שני עד שישי בשעה 3 לפנות בוקר. מועד פופולרי נוסף הוא יום שלישי בשעה 10 בבוקר. היום הגרוע ביותר לפרסום - שבת.

על אף שהמסקנות הסטטיסטיות מתייחסות לשוק האמריקני, אפשר להחיל אותם גם על ישראל, ולקבוע במידה מסוימת של ביטחון מתי הכי כדאי לכם לפרסם את הפוסט בפיד.

שלא תגידו שלא ידעתם.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

לזכור ולא לשכוח

אפליקציית "גרייבז" מעדכנת את שירותיה לקראת יום הזיכרון הקרוב, ופותחת לראשונה רשת חברתית לחללי צה"ל ולנפטרים. ברשת הזו, שמושקת בימים אלה, יוכלו המשפחות לעלות לאורך כל ימי השנה סיפורים, תמונות, סרטונים וכל דבר שירצו לשתף לזכר יקיריהם, בדף ייעודי שייפתח לכל חלל או נפטר.

בימים האחרונים הוכנסו אפליקציה מיפויים כלל בתי העלמין הצבאיים בארץ, פרויקט ראשון מסוגו שטרם נעשה בארץ, כדי לאפשר לשמר את הזיכרונות בצורה נגישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully