וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוקרברג הודיע: הפיצ'ר שכולנו חיכינו לו הגיע לוואטסאפ

עודכן לאחרונה: 5.5.2022 / 21:00

לייק, לב, פרצוף עצוב, מופתע ומחייך: אפליקציית המסרים מתעדכנת ומאפשרת לכם להגיב במהירות להודעה - ולחסוך המון זמן. זה מה שאתם צריכים לדעת

וואטסאפ. וואטסאפ, ShutterStock
וואטסאפ/ShutterStock, וואטסאפ

אוהבים לשלוח אימוג'י במקום להשתמש במילים? מארק צוקרברג, הבעלים של וואטסאפ ומייסד מטא (פייסבוק לשעבר), הודיע היום (חמישי) על השקת הפיצ'ר "תגובות אימוג'י", שמאפשר להגיב במהירות באמצעות סימון אימוג'י ליד ההודעה, בלי להציף את הצ'אט בהודעות חדשות.

מדובר בתכונה שקיימת כבר כמה שנים באינסטגרם ובמסנג'ר, שגם הן בבעלותה של פייסבוק, לצד פלטפורמות מתחרות אחרות. התכונה החדשה כבר זמינה עבור חלק מהמשתמשים, ומצילומי מסך שפורסמו מופיעים שלושה אימוג'י שונים: לייק, לב, פרצוף עצוב, מופתע ומחייך, לצד מספר ה"תגובות" שקיבלה.

עדיין לא רואים את העדכון בחנות האפליקציות? אל דאגה, הוא צפוי להגיע בהדרגה לכלל המשתמשים במהלך הימים הקרובים, גם באנדרואיד וגם ב-iOS.

בחודש שעבר הכריזה וואטסאפ על עדכון חדש בשם Communities (או "קהילות" בעברית), שיאפשר לאנשים לחבר קבוצות נפרדות תחת מטרייה אחת ובמבנה שמתאים עבורם.באמצעות הפיצ'ר החדש משתמשים יוכלו לקבל עדכונים שנשלחו לקהילה כולה, ולארגן בקלות קבוצות דיון קטנות יותר בנושאים ספציפיים. הקהילות יכללו גם כלים חדשים ומשמעותיים עבור המנהלים, כולל 'הודעות הכרזה' שיישלחו לכל חברי הקהילה, ושליטה באילו קבוצות יכללו בה או לא.

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully