וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזעזע: בנו של מחבל פיתח משחק בעברית הקורא לרצח חיילי צה"ל

עודכן לאחרונה: 8.5.2022 / 16:06

נידל ניג'ם, שאביו היה לוחם פת"ח, פיתח גרסה חדשה של המשחק האנטישמי והמסית "אבירי מסגד אל-אקצא" בשפה העברית. מטרת המשחק: לכבוש את ישראל ולהרוג כמה שיותר חיילי צה"ל. מפתח המשחק: "רוצה לשבור את הקלישאה של הצגת ערבים כטרוריסטים". כך תדווחו עליו

המשחק "אבירי מסגד אל-אקצא". צילום מסך,
המשחק "אבירי מסגד אל-אקצא"/צילום מסך

ההסתה נגד ישראל עולה שלב: בחנות המשחקים הדיגיטלית סטים (Steam) עלתה לאחרונה גרסה חדשה בשפה העברית למשחק "אבירי מסגד אל-אקצא", בו מבקשים מהשחקנים להכנס לנעליהם של ולצאת להילחם בחיילי צה"ל - ולהרוג אותם.

את המשחק פיתח נידל ניג'ם, שאביו היה לוחם בארגון הטרור פת"ח, ועלילת המשחק עוקבת אחר פלסטיני שנכלא ויוצא במטרה לנקום ולכבוש את ישראל. בקטעי הווידאו שמקדמים את המשחק המסית ניתן לראות כיצד ה"לוחם" הפלסטיני עובר בין חדרי המשחק השונים ויורה בדמויות הנראות כחיילי צה"ל.

בהודעה שיצאה מטעם מפתחי המשחק נכתב: "המטרה היא לשבור את הקלישאה של הצגת ערבים כטרוריסטים". עוד הוסיפו: "זהו המשחק הראשון בתעשיית המשחקים שמתייחס לנושא כל כך רגיש, בצורה מציאותית, ומראה את הצד השני של ההיסטוריה, שהוא מאוד לא ידוע על ידי אנשים, בעיקר כאן במערב. אני מוסלמי ברזילאי, בן ללוחם התנגדות פלסטיני, ותמיד רציתי לספר את ההיסטוריה של אבי, ואת ההיסטוריה של עמי, העם הפלסטיני והתנגדותו נגד הדיכוי".

המשחק "אבירי מסגד אל-אקצא". צילום מסך,
לרצוח חיילי צה"ל: צילום מסך מתוך המשחק "אבירי מסגד אל-אקצא"/צילום מסך

איך מדווחים ל-Steam על המשחק?

  • נכנסים ללינק (לחצו כאן)
  • לוחצים על האייקון דגל בצד ימין, לאחר גלילה קצרה למטה
  • בוחרים באפשרות Defamatory או Harmful

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully