וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תור לרופא? 5 אפליקציות שיזכירו לכם דברים חשובים

בשיתוף Poalim Wonder

עודכן לאחרונה: 20.5.2022 / 13:01

אם אתם נוהגים לשכוח משימות, או שאולי אתם מעדיפים לנהל את סדר היום שלכם דרך הסמארטפון, מצאנו בשבילכם 5 אפליקציות של תזכורות וניהול זמן, שיזכירו לכם דברים. ויש גם טיפ מאיתנו בסוף

תזכורת בטלפון. ShutterStock
תזכורת בטלפון/ShutterStock

יומן גוגל

יש לכם ג'ימייל או טלפון אנדרואיד? יש לכם גם יומן גוגל. היומן של גוגל זמין בכל פלטפורמה, ואפשר לקבוע בו בקלות פגישות, אירועים או משימות, ולציין גם איזה סוג של תזכורת תרצו (אימייל או התרעה קופצת) ומתי.

סייענית קולית

אם יש לכם אייפון או אנדרואיד מהדורות האחרונים, יש לכם גם סייענית קולית בטלפון. אם יש לכם רמקול חכם של גוגל, אפל או אמזון - אז בוודאי. כל סייענית קולית שתבקשו ממנה, אם זו סירי, גוגל או אלקסה, תשמח לקבוע לכם תזכורת להיכנס לאפליקציה של וואלה בימי חמישי ב-12. סירי יודעת עברית, מגוגל ואלקסה תצטרכו בינתיים לבקש באנגלית.

גוגל הום. ShutterStock
סייענית קולית של גוגל ברמקול Nest Mini/ShutterStock

Any.Do

קצת גאווה ישראלית: Any.Do היא אחת מאפליקציות התזכורות וניהול המשימות הכי מצליחות בחנויות היישומים, והיא משלנו. עם השנים נוספו לה תכונות וכמו שאר האפליקציות שהמלצנו עליהן כאן, היא זמינה בכל פלטפורמה שהיא (סמארטפונים, PC וכו'), ומציעה חיבורים ליומנים, ניהול משימות מתקדם ועוד המון תכונות. וכן, היא עושה גם תזכורות.

אפליקציית Any.Do. ShutterStock
אפליקציית Any.Do/ShutterStock

To Do

To Do של מיקרוסופט (לשעבר Wunderlist) היא עדיין אחת מאפליקציות ניהול המשימות הכי חזקות וידידותיות שיש בנמצא. היא גם זמינה בכל פלטפורמה, והחוזק שלה הוא בפשטות: סיימתם מטלה? סמנו אותה והיא תימחק עם קו חוצה.

Asana

אחרונה חביבה היא Asana. למי שצריך כלי ניהול משימות יותר עצמתי ומתקדם, Asana היא פיתרון מצוין. היא מאפשרת ניהול פרויקטים לפי תאריכים, יצירה של משימות עם תתי-משימות ושיתוף עם אנשי צוות נוספים, כאשר היא מיועדת ממש לעבודה של צוותים. היא מציעה המון בגירסה החינמית, בניגוד למתחרות בתחום שלא פעם דוחפות אתכם למנוי בתשלום. אז שימו משימה לפתוח את האפליקציה של וואלה! בחמישי ב-12.

Asana. ShutterStock
Asana/ShutterStock

והנה המלצה ראשונה מה אתם חייבים לשים לכם בתזכורת: מה דעתכם על הטבות ב-10 שקלים בלבד? תכירו את חמישי שמח של וואלה (לפרטים נוספים לחצו כאן). בכל חמישי בשעה 12:00 הטבה חדשה ב-10 שקלים - כמו כניסה לאטרקציות מובילות, ספרים ואפילו פיצה משפחתית בדומינוס! מה צריך לעשות? פשוט להיכנס לאפליקציה של וואלה! בשעה 12:00 בדיוק בכל יום חמישי.

חמישי שמח. וואלה! טכנולוגיה
חמישי שמח/וואלה! טכנולוגיה
מערכת וואלה טכנולוגיה, בשיתוף Poalim Wonder

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully