וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג הסמארטפונים החמישי בגודלו הגיע לישראל עם שלושה מכשירים

עודכן לאחרונה: 9.5.2022 / 12:38

מותג הסמארפונים הסיני vivo, שמדורג במקום ה-5 בשוק הסלולר העולמי, הגיע לישראל ביבוא רשמי של חברת בנדא מגנטיק. המחירים: החל מ-600 שקלים לדגם הבסיס

vivo. vivo,
vivo/vivo

הבוקר (שני) השיקה בנדא מגנטיק את מותג vivo בישראל. מותג vivo הוא האחרון מבית BBK הסינית להיכנס לישראל, אחרי אחיו Oppo, Realme ו-OnePlus. המותג vivo קיים 27 שנים, הוא מדורג במקום החמישי בשוק הסמארטפונים העולמי נכון ל-2021, והחברה הוציאה כבר 200 מיליון מכשירים ופועלת ב-60 מדינות.

vivo משיקים כאן דגמים משתי סדרות, המיועדות שתיהן לפלחי שוק הביניים. סדרת ה-V הגבוהה יותר תכיל את דגם ה-V23, וסדרת ה-Y הנמוכה יותר שתכיל שלושה דגמים: 76,33 ו-21, הפשוט ביותר (ראו פירוט מטה). הגירסה הישראלית של מערכת ההפעלה היא Funtouch OS, שעברה עברות מקיף ומבוססת על אנדרואיד 12.

בתשובה לשאלה שנשאלה בנושא, ענה פול גלנד, מנהל השיווק של בנדא, כי הייתה החלטה אסטרטגית להיכנס לשוק הביניים, במקום להתחרות על הפלח העילי עם מכשירי דגל מסדרה X, שממוצבים מול מותגים כמו סמסונג ואפל. ברם, הוא צופה כי דגמי ה-X יגיעו לקראת סוף השנה, ותחילת השנה הבאה, לרבות מכשיר ה-Fold שייכנס לשוק העולמי.

vivo. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
החברה הוציאה כבר 200 מיליון מכשירים ופועלת ב-60 מדינות/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

בדגם V23 משולבת מצלמת סלפי כפולה של 50 מגהפיקסל ו-8 מגהפיקסל. עוד שולב במכשיר טעינה מהירה 44 וואט, עם גב שמשנה צבע בין זהב לכחול, כולל יכולת לצרוב דוגמא אישית על הגב פשוט על ידי חשיפה ממושכת לשמש, מחירו לצרכן יהיה 1999 שקלים, כולל תמיכה בדור החמישי. ה-V23 הוא מכשיר 6.44 אינץ' עם מסך AMOLED ומעבד דימנסיטי 920 של מדיהטק, אליו מצטרף זיכרון של 8 גיגהבייט (כולל הרחבה וירטואלית ל-12 גיגהבייט באמצעות זיכרון מטמון), ואחסון של 256 גיגהבייט.

מערך הצילום המשולש האחורי מובל על ידי מצלמת 64 מגהפיקסל, עדשה רחבה של 8 מגהפיקסל ועדשת מאקרו עם חיישן מגהפיקסל. הסוללה תהיה 4,200 מיליאמפר/שעה, עם טעינה מהירה של 44 וואט, המסוגלת לטעון כ-70% מהסוללה תוך חצי שעה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
vivo V23 5G. vivo,
vivo V23 5G/vivo

הדגם הבא, שמשווק במחיר תחרותי יחסית הוא ה-Y76, שישווק כאן תמורת 1,199 שקלים. הוא מכשיר ביניים תחרותי, עם מצלמת 50 מגהפיקסל ראשית, וטעינה מהירה ותמיכה בדור חמישי.

שני הדגמים הזולים יותר, הם ה-Y33 שיימכר תמורת 950 שקלים, ודגם ה-Y21 הבסיסי שיימכר תמורת 600 שקלים, הם מציעים טעינת 18 וואט מהירה, ומסכי LCD. ב-vivo טוענים שהם לא מתפשרים על הרכיבים על אף המחיר הזול. מן הסתם, שני האחרונים מיועדים לילדים ובני נוער ומי שאין לו דרישות מופרזות מהסמארטפון שלו.

בכל הנוגע למעטפת השירות והאחריות, בנדא, בדומה ליבואניות אחרות, יוצאים בהצהרות גדולות. בשנה הראשונה ייהנו רוכשי vivo מאחריות מלאה ושירות עד הבית, כאשר במקרה של פגם ייצור, המכשיר יוחלף במכשיר חדש ללא עלות כלל, ובמקרה של שבר או נזק בידי הלקוח, הלקוח יישא בעלות התיקון בלבד, וגם כאן יוחלף המכשיר הפגום בחדש. שנת האחריות הראשונה תהיה תקפה גם לאביזרים ולא רק לסמארטפון עצמו.

בצד השירות, מלבד קו מענה טלפוני שכולל ניתוב רחב, מנהל המדיה החברתית של החברה הודיע שיינתן שירות גם בפייסבוק ואינסטגרם, ול-vivo תהיה גם נוכחות בטיק טוק. לשאלת "וואלה" לגבי מדיה חברתית אחרת כמו טוויטר או לינקאין - נענינו שפחות.

  • עוד באותו נושא:
  • VIVO

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully