וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עולם השירות נמצא בנקודת מפנה"

האם טכנאי צעיר יכול לספק שירות זהה ברמתו לזה שיינתן על ידי טכנאי בעל 20 שנות ניסיון? הכירו את Aquant, הסטארטאפ שמשרת את החברות הגדולות בעולם

אקוונט (Aquant), חברת סטארטאפ ישראלית שהוקמה ב-2016 על ידי שחר חן ואסף מלוכנא, וגייסה עד היום כ-110 מיליון דולר, פועלת באחד התחומים המאתגרים ביותר בעולם העבודה המודרני - הידע הארגוני בתעשיות המסורתיות. החברה פיתחה סט מוצרים ופתרונות עבור חטיבות השירות בחברות המייצרות מכונות, החל מטלוויזיות ומכונות כביסה ועד מנועים למטוסים ומכשור רפואי. אותן חברות מפעילות ציי טכנאים ומערכי שירות טלפוני, כאשר כוח האדם באותן מחלקות עובר טרנספורמציה דרמטית בשנים האחרונות, עם פרישה של דור הטכנאים המבוגר וכניסה של שכבת טכנאים צעירה חדשה. אקוונט למעשה מנגישה את הידע והניסיון שנצבר במהלך השנים בארגון, מנגישה אותם לטכנאים החדשים, ובכך מאפשרת לטכנאי הצעיר לספק שירות הזהה ברמתו לזה שיינתן על ידי טכנאי בעל 20 שנות ניסיון.

אסף מלוכנא ושחר חן. אקוונט,
אסף מלוכנא ושחר חן/אקוונט

הפתרון של אקוונט מבוסס בינה מלאכותית ולמעשה מסייע לטכנאי בשטח באיתור וזיהוי התקלה, מגוון הסיבות האפשריות להיווצרותה וכמובן דרכי התמודדות יעילים. טיפול לא יעיל בתקלות משמעותו זמני השבתה ארוכים של מכונות - בין אם בסביבה פרטית ובין אם בסביבה תעשייתית - כשהעלות המצטברת לארגונים נאמדת בעשרות ומאות מיליוני דולרים מדי שנה. כיום, החברה משרתת את חברות התעשייה הגדולות ביותר בעולם, ביניהן ג'ונסון אנד ג'ונסון, הום דיפו, סימנס ועוד. חילופי הדורות במערך הטכנאים ונותני השירות בחברות התעשייה, הוביל לעלייה ניכרת בביקוש למוצרים של החברה, שחווה צמיחה מהירה בשנים האחרונות, הן בהיקף הפעילות המסחרית שלה והן במישור כוח האדם שנועד כמובן לתמוך בגידול בפעילות המסחרית.

"עולם השירות נמצא בנקודת מפנה. המידע בשפה הטבעית בכל ארגון מאגד בתוכו שנים של ניסיון וכמויות אדירות של ידע שעמד להיעלם מן העולם עם הפרישה של דור "הבייבי בומרס" מארגוני השhרות", מוסר אסף מלוכנא, נשיא ומייסד משותף בחברה. "אנחנו לוקחים את המידע הזה ומאפשרים לארגונים לנתח אותו באמצעות בינה מלאכותית ולשמר אותו לנצח. הנתונים הללו הופכים לכלי אפקטיבי לקבלת החלטות עסקיות אסטרטגיות בכל תחומי העסקים כל זאת על מנת להעלות את רמת השירות ולהביא לחיסכון בזמן ובכסף ולבדל עצמם מארגונים אחרים. במובן הזה זו מהפכה טכנולוגית של ממש שמגיעה לתעשייה מסורתית והופכת אותה לתעשייה המספקת כלים מודרנים וחכמים ללקוחות".

  • עוד באותו נושא:
  • סטארטאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully