וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשבון נטפליקס מוזל עם פרסומות בדרך אליכם

עודכן לאחרונה: 11.5.2022 / 13:11

לאור הירידה הצפויה בכמות המנויים, נטפליקס עומדת להחיש את צעדי התיקון כמו השקה של מנוי מוזל בשילוב פרסומות שיושק עד סוף השנה - על אף שבעבר הבטיחה שלא תכניס פרסומות

צפייה בנטפליקס. ShutterStock
צפייה בנטפליקס/ShutterStock

האם נטפליקס עומדת להאיץ את התוכניות שלה להשיק חשבון מוזל הכולל פרסומות? התשובה היא כנראה כן, מתוך הודעה שנשלחה לעובדי החברה. לפי ההודעה, שתוכנה הגיע לידי הניו יורק טיימס, חשבון שכזה לצד צעדים נוספים, יושק ככל הנראה ברבעון האחרון של 2022. הצעד הנוסף שמתכננת החברה, הוא להקשות על חייהם של משתפי סיסמאות (מי שמחלקים את שם המשתמש וסיסמת חשבון הנטפליקס שלהם לאנשים נוספים, וכך בעצם מונעים מהחברה עוד מנויים ראשיים משלמים).

נטפליקס הפתיעה את התעשיה בחודש שעבר, כשחשפה כוונה להציג סוג מנוי חדש, הכולל פרסומות - אחרי שנים ארוכות שבהן הצהירה שלעולם לא תכניס פרסומות לפלטפורמה. אבל התוצאות הפיננסיות של החברה, שאינן מזהירות, כנראה מחייבות אותם להפר הבטחות: בהכרזה על תוצאות הרבעון הראשון של 2022, נטפליקס ציינה כי איבדה 200,000 מנויים, לראשונה מזה עשור.

החברה צופנה לאבד עד שני מיליון מנויים נוספים בחודשים הקרובים. מאז אותה הצגת התוצאות, מניית החברה צללה, כשהיא מוחקת 70 מיליארד דולר משוויה של נטפליקס.

נטפליקס. רויטרס
איבדה 200,000 מנויים, לראשונה מזה עשור/רויטרס

בין מתחרותיה הבולטות של נטפליקס בארצות הברית, כמו HBO Max ו-hulu, נטפליקס היא היחידה שלא מציעה מסלול מוזל המכיל פרסומות. HBO Max למשל מציעים מנוי ב-10 דולר לחודש הכולל פרסומות, לעומת 15 דולר ללא פרסומות, ו-hulu פועלים במבנה דומה. באותה הודעה לעובדים, מציינים מנהלי נטפליקס כי HBO ו-hulu הצליחו "לשמר מותגים חזקים על אף שהם מציעים שירות המכיל פרסומות".
עוד הודיעה נטפליקס בחודש שעבר כי היא תתחיל לגבות סכומים גבוהים יותר ממנויים שחולקים את החשבון שלהם עם מספר אנשים:

"למשל, אם יש לכם אחות, שגרה בעיר אחרת, ואתם רוצים לחלוק את נטפליקס איתה. זה נהדר! אנחנו לא מנסים לדכא את השיתוף הזה, אבל נבקש מכם לשלם טיפה יותר עבור היכולת לשתף את החשבון שלכם איתה", אמר גרג פיטרס, סמנכ"ל התפעול של נטפליקס בשיחת הדיווח על הרווחים.
חברת נטפליקס לא מסרה תגובה לדברים.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully