וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטפליקס בצעד דרמטי ואפל מחסלת את המותג האהוב | וואלה! תתחברו

עודכן לאחרונה: 12.5.2022 / 11:03

וואלה! תתחברו בהגשת ינון בן שושן - המבזק הטכנולוגי שיביא לכם את כל מה שחשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה, וקצת מעבר. והפעם: אחרי 21 שנה - אפל מחסלת את האייפוד; נטפליקס בוחנת מסלול מוזל ו-SpaceX רוצה להגיע למאדים

וואלה! תתחברו/וואלה!

הניגון האחרון: אפל נפרדת מהאייפוד

זה רשמי: אחרי 21 שנה אפל נפרדת מהאייפוד - המוצר שהביא למהפכה בתעשיית המוזיקה והפך את אפל לאחת החברות הגדולות בעולם. ​​בפוסט שפורסם באתר הרשמי של החברה נכתב כי הייצור של הדגם האחרון בסדרה, שהושק בשנת 2019, ה-iPod Touch דור שביעי - יופסק, והוא ימשיך להימכר בחנויות עד גמר המלאי.

האייפוד הראשון נוצר בשנת 2001 ומכירתו הופסקה כבר ב-2014. הוא כלל נפח אחסון של 5 גיגה, כלל כניסת FireWire להעברת נתונים וגלגל שליטה פיזי מסתובב (שהיה מהפכני ונוח להפליא בתקופתו) ונמכר ב-399 דולר.

ב-2017 הפסיקה אפל את הייצור של דגמי האייפוד האחרים - אייפוד נאנו ואייפוד שאפל, בעוד שדגם הטאצ' אומץ על ידי חובבים, וכאמור כעת מסיים את חייו. אז מה המוצר הבא שיסיים את חייו? מוזמנים לנחש.

רוצים לקבל עדכוני טכנולוגיה לפני כולם? הצטרפו לעמוד האינסטגרם

הביטו לשמיים: בשבוע הבא - ליקוי ירח בישראל

האירוע האסטרונומי המשמעותי הראשון של 2022ף מי שיביט ב-16 במאי לכיוון מערב בשעה 05:28 לפנות בוקר, ממש מעל האופק, יוכל לחזות בליקוי ירח חלקי - מצב שבו כדור הארץ מטיל צל על הירח ומסתיר אותו מעינינו.

למרבה הצער, הירח הליקוי בישראל יימשך כרבע שעה בלבד, ויסתיים ב-05:42. אם תפספסו את הליקוי הקרוב בגלל השעה המוקדמת בבוקר, כדאי שתדעו שב-28 באוקטובר 2023 ייראה בישראל ליקוי ירח חלקי, ואילו ליקוי הירח המלא הבא שנוכל לחזות בו יהיה רק ב-7 בספטמבר 2025.

SpaceX רוצה להגיע למאדים

האם האנושות קרובה למאדים? לפי נשיאת ספייס איקס, חברת החלל של אילון מאסק, זה יקרה לפני תום העשור - ואסטרונאוטים ינחתו על אדמת השכן האדום שלנו. לצורך הגשמת המטרה הנעלה של הגעה למאדים, ספייס איקס פיתחה חללית מיוחדת המיועדת למסע ארוך בחלל, שזכתה לשם סטארשיפ.

"אני חושבת שאנחנו צריכים להטיס משלוח גדול אל פני מאדים, ואז אנשים יתחילו לחשוב על זה ברצינות. ואז תוך חמש או שש שנים, האנושות תראה במאדים יעד ומקום אמיתי להגיע אליו", אמרה נשיאת ומנהלת התפעול של SpaceX.

במקביל, נאס"א מפתחת מערכת דומה משלה, בשם ארטמיס, שמטרתה המקורית היא להגיע לירח, אבל נאס"א בהחלט רואה בארטמיס את החללית שגם תיקח אנשים למאדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הפרסומות בדרך לנטפליקס

הפרסומות יגיעו לנטפליקס מוקדם מהצפוי: על פי דיווח שפורסם בניו יורק טיימס, בעדכון שנשלח לעובדי החברה נכתב כי היעד הוא להשיק שירות עם פרסומות בשלושת החודשים האחרונים של 2022 - מה שיגרום להוזלת דמי המנוי החודשיים.

נטפליקס הפתיעה את התעשיה בחודש שעבר, כשחשפה כוונה להציג סוג מנוי חדש, הכולל פרסומות - אחרי שנים ארוכות שבהן הצהירה שלעולם לא תכניס פרסומות לפלטפורמה. אבל התוצאות הפיננסיות של החברה, שאינן מזהירות, כנראה מחייבות אותם להפר הבטחות: בהכרזה על תוצאות הרבעון הראשון של 2022, נטפליקס ציינה כי איבדה 200,000 מנויים, לראשונה מזה עשור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully