וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרואיד 13, שעון וסמארטפונים: גוגל הכריזה על מוצרים חדשים

עודכן לאחרונה: 12.5.2022 / 11:12

בנאום הפתיחה הארוך בוועידת המפתחים לשנת 2022 של גוגל, הכריזו סנדר פיצ'אי ובכירי החברה על שורה של מוצרים וכיוונים חדשים לענקית הטכנולוגיה, בראשם שעון חכם פיקסל, לצד טאבלט חדש, משקפי מציאות רבודה ועוד הרבה מוצרים

Pixel Watch. גוגל,
ה-Pixel Watch של גוגל/גוגל

נאום הפתיחה של ועידת המפתחים של גוגל אמש, גוגל I/O ארך קרוב לשלוש שעות. לא נייגע אתכם בכל הנאום, אלא נקפוץ ישר ונסכם לכם את ההכרזות החשובות. על מה הכריזה אתמול (רביעי) גוגל?
על אף שהוא כבר הודלף, גוגל הציגה את ה-Pixel Watch, השעון החכם מתוצרתה, שיוכרז מאוחר יותר

השנה (אנחנו מהמרים בסביבות ספטמבר, לקראת תקופת החגים בארה"ב). הוא ירוץ על גירסה מעודכנת של WearOS 3, וכולל אינטגרציה של חומרת פיטביט, שכזכור, נרכשה בידי גוגל. גוגל עוד לא סיפרה על איזה מעבד הוא רץ או מחיר. את זה היא בטח שומרת להכרזה הרשמית.

גם בגזרת הסמארטפונים לא היו הפתעות: גוגל הכריזה על גירסה מוזלת של הפיקסל 6, הלוא היא פיקסל 6a וגם על הדור הבא של הסמארטפונים מבית היוצר שלה, הפיקסל 7. הפיקסל 6a יעלה 449 דולר, ויהיה זמין לקראת סוף חודש יולי. לרוב גוגל שמרה בגירסאות ה-A המוזלות על מערך צילום זהה לזה של הגירסה ה-"מלאה", לא הפעם. הפעם החיישן הראשי הוא חיישן 12 מגהפיקסל בלבד, לעומת 50 מגהפיקסל בפיקסל 6.

Pixel 7. גוגל,
הדור הבא של הסמארטפונים מבית היוצר שלה, הפיקסל 7/גוגל

גוגל גם נתנה הצצה לפיקסל 7 ולפיקסל 7 פרו, עם עיצובים שמראים שקעי מצלמה מעט שונים בעיצובם. בדומה לדור הנוכחי, לפיקסל 7 ולפיקסל 7 פרו יהיו שתיים ושלוש עדשות, בהתאמה.

ואיך אפשר בלי אוזניות? גוגל לא משאירה לאפל את השטח לבדה, ובעצם הכריזה על גירסה משלה לאיירפודס פרו. הפיקסל באדס פרו, יעלו 199 דולר, ויכללו ביטול רעשים אקטיבי ושבע שעות סוללה, גם כשביטול הרעשים פועל. יהיה להן מעבד ייחודי משלהן, והן יתמכו בחיבור לשני התקנים במקביל, תכונה שלא הכי נפוצה בשוק המאוד רווי של אוזניות אלחוטיות. הן יגיעו בשחור, אדום, ירוק וצבעים נוספים, וגם הן יהיו זמינות בסוף יולי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
הפיקסל באדס פרו של גוגל. גוגל,
רק 199 דולר: הפיקסל באדס פרו/גוגל

עוד משהו שבדומה לאפל - אם לגוגל יש מעבד טנסור מתוצרתה לסמארטפונים, הרי שהוא גם צריך להגיע לטאבלטים! גוגל הודיעה על הכוונה שלה להוציא לשוק מחשב לוח מבוסס טנסור, וזו בשורה משמחת שגוגל עומדת להיכנס מחדש לשוק הטאבלטים.

לגוגל יש מענה גם לפייסבוק/מטא וחברות אחרות, בכך שהיא מייצרת גם היא גירסה חדשה של משקפיים למציאות רבודה (הגוגל גלאס כזכור, לא היה הצלחה כבירה ובעיקר גרם לאנשים להיראות כמו סייבורגים).

אנדרואיד 13 היא מקצה שיפורים על 12

גוגל דואגת לפרטיות שלכם נשמע כמו אוקסימורון, אבל החברה כנראה מנסה לשדר למחוקקים בגבעת הקפיטול שהיא לא מתעלמת מהם. החברה הציגה ממשק חדש לניהול פרסומות, בו נוכל לבחור איזה פרסומות אנחנו רוצים לראות ובאיזה תחומי עניין (ועל הדרך נעשה לגוגל את העבודה בשבילה...), וגם הכריזה על פיתוח נוסף של מחשוב מוגן, והעברה של נתח נוסף של מידע לעיבוד מקומי על המעבד במקום על השרתים אצלה.

אנדרואיד 13. גוגל,
אנדרואיד 13 היא מקצה שיפורים על 12/גוגל

אנדרואיד 13 עצמה היא מקצה שיפורים על 12: עיצוב ה-Material You ימשיך להתפשט לעוד מקומות בסמארטפון שלכם, והנה תכונה מגניבה: היכולת להשתמש באפליקציות שונות בשפות שונות, ללא אחידות הנובעת משפת הממשק הראשית. גירסת הבטא של אנדרואיד 13 כבר זמינה למפתחים.

ואחרון חביב - ארנק גוגל חוזר לחיינו כדי שכרטיסי חבר המועדון שלכם לא ילכו לאיבוד, וגוגל מפות מוסיפה אפשרות צפיה בערים נבחרות ממעוף הציפור או הרחפן, כדי שאתם לא תלכו לאיבוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully