וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדלפה חושפת: כך ייראה הסמארטפון המתקפל הבא של סמסונג

עודכן לאחרונה: 17.5.2022 / 14:18

תיראו מופתעים: שלושה חודשים לפני ההכרזה הרשמית - פרטים חדשים נחשפים על הסמארטפון המתקפל הבא של ענקית הטכנולוגיה, שיקבל כמה שדרוגים. הנה כל הפרטים

Galaxy Z Fold 4. onleaks,
Galaxy Z Fold 4/onleaks

בזמן שאנחנו נמצאים במרחק של כ-3 חודשים מההכרזה הרשמית על ה-Galaxy Z Fold 4, כמו לפני כל אירוע הכרזה של סמסונג, אנחנו נחשפים להדמיות שחושפות לכאורה את העיצוב המלא של המכשיר.

דרך התמונות החדשות, נוכל לראות כי מכשיר ה-Galaxy Z Fold 4 נראה זהה ברובו לדור הקודם ויגיע עם מסך פנימי בגודל 7.6 אינץ', ומסך חיצוני (במצב סגור) בגודל 6.2 אינץ'. עם זאת, לא ניתן להבין מהתמונות האם המכשיר יגיע עם חריץ לאחסון את עט ה-S-Pen החכם, בדומה ל-Galaxy S22 Ultra.

מה עוד אנחנו יודעים על דגם ה-Z Fold 4? הערכות הן כי הוא יזכה עשוי להגיע במשקל נמוך יותר - כ-260 גרם במקום 271 גרם, וכמו בדור הקודם זוג המסכים יהיו מסוג OLED.

Galaxy Z Fold 4. onleaks,
Galaxy Z Fold 4/onleaks

בצד המפרט, המכשיר החדש עשוי לשלב את המעבד +Snapdragon 8 Gen 1 של קוואלקום, לצד זיכרון עבודה (RAM) של 12 או 16 גיגה-בייט, וסוללה בקיבולת זהה לזו של הדור הנוכחי בקיבולת של 4,400 מילי-אמפר/שעה.

מערך המצלמות בגב המכשיר צפוי גם לזכות לשדרוג ויגיע עם חיתוך מדוייק של העדשות על פי צורתן, בדומה ל-Galaxy S22 Ultra. כמו כן, המצלמה ראשית תגיע על פי הדיווחים ברזולוציה של 50 מגה-פיקסל, לצד שתי עדשות נוספות של 12 מגה-פיקסל, כולל עדשת זום פי שלוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully