וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היכונו לעוד עומס בכבישים: שתי חברות קורקינטים נוספות נכנסות לישראל

עודכן לאחרונה: 16.5.2022 / 15:53

באופן מקרי, או לא, שתי חברות סקוטרים חשמליים הכריזו היום (שני) על כניסתן לישראל: Tier ו-dott. שתי החברות יפרסו ציים של קורקינטים חשמליים ברחבי תל אביב, ויצטרפו לשוק המצטופף והולך עם bird, ליים ו-Wind שכבר פועלות כאן

קורקינטים של Tier. ShutterStock
קורקינטים של Tier/ShutterStock

שתי חברות זעיר תחבורה הכריזו היום על כניסתן לישראל, Tier ו-dott, כאשר באופן מעניין שתי החברות שמות דגש על אותם ערכים: בטיחות ותפעול אחראי למשתמשים ולסביבה, ומחיר משתלם. dott גם מתגאה בכך שתפרוס כלים על שטח של 52 קמ"ר, שטחה המלא של העיר תל אביב, ולא רק באזורים בעלי ביקוש גבוה.

Tier נוסדה ב-2018, ואילו dott נוסדה כשנה אחריה, כאשר Tier החלה את דרכה דווקא מרכישה של חברה להשכרת אופניים לצד מפעילת זעיר התחבורה Spin. Tier פועלת ב-530 ערים, ואילו dott הקטנה יותר, פועלת ב-45 ערים באירופה, ותל אביב היא היעד הראשון שלה מחוץ ליבשת האירופית.

בצד הבטיחות, לראשונה מציגות גם dott וגם Tier, כלים המכילים נורות איתות, גלגלים גדולים ומעמד טעינה לסמארטפון. Tier מציעה קסדה מתקפלת בתא סגור, ואילו אצל dott הקסדות מוצמדות בנעילה לגוף הקורקינט.

קורקינט חשמלי של חברת Dott. יחצ,
פועלת ב-45 ערים באירופה. קורקינט של dott/יחצ
Tier. Tier,
מציעה קסדה מתקפלת בתא סגור. קורקינטים של Tier/Tier

עוד שמות שתי החברות דגש על צמיגים רחבים המשפרים את יציבות הרכיבה וסבילות למהמורות, ואילו dott גם מפתחת תכונות אשר יזהו למשל נסיעה פראית על מדרכה ושימוש בחיישנים כדי לשפר את יציבות הכלי.

גם dott וגם Tier שמות שתיהן דגש על קיימות: שתי החברות הן נייטרליות בפליטות הפחמן שלהן, ושתיהן מתכננות להמנע משינוע הלוך ושוב של הכלים ברחוב כדי לצמצם פליטות פחמן - dott תעשה זאת באמצעות סוללות מתחלפות, ול-Tier יש כלי רכב חשמליים שמטעינים את הגלגינועים ברחוב.

מה לגבי המחיר? שתי החברות מציעות נסיעת התנסות ראשונה בחינם. Tier תציע שלוש פתיחות נעילה בחינם ו-30 דקות נסיעה בהקשת קוד הקופון LETSGOTLV ואילו dott לא גובה בכלל דמי שחרור מנעילה, ותציע גם מחיר אטרקטיבי של החל משקל בודד לדקת נסיעה (לצד תוכניות מנויים שונות, כמו למשל 2 נסיעות ב-15 שקלים, כאשר נסיעה בודדת מוגדרת כחצי שעת שימוש).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully