וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים טיסה לחו"ל? גוגל תעזור לכם לחסוך כסף

עודכן לאחרונה: 17.5.2022 / 9:45

ענקית הטכנולוגיה הכריזה על פיצ'רים חדשים שיעזרו לכם לתכנן את הטיול הבא שלכם בחו"ל - וגם לחסוך לא מעט כסף. בנוסף, תוכלו לגלות אתרים חדשים ולסמן נקודות עניין שלא תרצו לשכוח

Google Flights. גוגל,
Google Flights/גוגל

על אף טרנד הלואו-קוסט והמעבר להזמנה אונליין, טיסות אינן דבר זול - בעיקר בשיא עונת התיירות שנמצאת בפתח. כעת, בעיצומה של תקופת תכנון חופשות הקיץ והחגים, גוגל משיקה פיצ'רים חדשים בחיפוש טיסות ומלונות.

עקבו אחר מחירי טיסות במגוון תאריכים

ב-Google Flights, מנוע החיפוש של גוגל לחיפוש טיסות, תמיד היה ניתן לעקוב אחר מחירי טיסות לתאריך ספציפי. כעת, ניתן ליצור התראת שינוי במחיר לתקופה של עד שישה חודשים. איך תקבלו התראות? חפשו טיסה במנוע החיפוש ולחצו על "מעקב אחר מחירים".

מצאו יעדים בקרבת מקום וכאלה המתאימים לרודטריפ

פיצ'ר Explore מאפשר לכולם לחפש יעדים שונים ברחבי העולם בעזרת מסנני חיפוש כמו תקציב או משך נסיעה. כעת, הוא גם יציג לשונית ורודה עם הכיתוב 'חקרו בקרבת מקום'. הקישו על לשונית זו כדי לצמצם את החיפוש שלכם למקומות שתוכלו לנסוע אליהם תוך מספר שעות בלבד, ובחרו כל יעד כדי לראות מידע שימושי כולל מחירי מלונות ממוצעים בסביבה או איזה מזג אוויר צפוי. אם תחליטו ללכת על זה, יש דרכים רבות בהן מפות Google יכולות לסייע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
Google Flights. גוגל,
הפיצ'רים החדשים של גוגל/גוגל

מצאו את הלוקיישן המושלם לשהות בו

אפשר לחפש מלונות בגוגל או להיעזר ב-google.com/travel ישירות. נוסעים לעיר חדשה? בחירת השכונה בה תשהו יכולה להיות גורם מכריע. עם מוקדי עניין חדשים על המפה, תוכלו לראות במהירות באילו אזורים יש הכי הרבה מסעדות, שופינג או סיורים. עבור יעדים פופולריים יותר, ניתן גם להקיש על 'היכן להישאר' מתחת למסנני החיפוש, לקבלת מדריך שימושי לשכונה.

בנסיעות מסוימות, ייתכן שתרצו גישה נוחה לנקודת ציון או כתובת מסוימת. תוכלו להזין את המיקום הזה בסרגל החיפוש של המלון או של דירות נופש, ותקבלו אפשרות להצגת מלונות במרחק של 15-30 דקות הליכה ברגל או נסיעה ברכב. זו פונקציה שימושית במיוחד כאשר מתכננים להגיע לאירוע, כמו חתונה או כנס, ורוצים להישאר בקרבת מקום.

הישארו מאורגנים לכל אורך הדרך

עבור אלו המתכננים וחולמים על חופשה, הצגנו דרך חדשה לעקוב אחר מקומות שמעוררים בכם עניין, כך שתוכלו להמשיך את תכנון הטיול שלכם בדיוק מהמקום בו הפסקתם. פשוט הקישו על סמל הסימנייה בכל מלון או השכרה לנופש, והוא יישמר לכם לעיון בהמשך. כדי לראות את המאפיינים השמורים שלכם, חפשו את הטאב ושמרו בנייד או בחלונית הימנית בדסקטופ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully