וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרשמה לדיסני פלוס בישראל נפתחה - ויש גם מבצע

עודכן לאחרונה: 2.6.2022 / 22:33

ענקית הסטרימינג החדשה נכנסת לשוק המקומי במחיר מוזל, וללא הגבלה באיכות הצפייה. המחיר: 39.90 שקלים בחודש, ואם תצטרפו ממש עכשיו תוכלו לשלם אפילו פחות. הנה הפרטים

דיסני פלוס. AP
דיסני פלוס/AP

דיסני הודיעה הבוקר (שלישי) על פתיחת ההרשמה המוקדמת לרכישת מינוי לדיסני פלוס בישראל, שיושק בישראל ב-16 ביוני. המחירים: 39.90 ש"ח למינוי בתשלום חודשי, או 399 ש"ח למינוי בתשלום שנתי.

לכבוד ההשקה המקומית, דיסני מציעה לנרשמים בהרשמה המוקדמת מנוי שנתי במחיר היכרות של 319 שקלים - 12 חודשי צפייה במחיר של 8 חודשים בלבד. למעשה, בניגוד לנטפליקס, בדיסני פלוס לא תצטרכו לרכוש מינויים שונים במחירים שונים בשביל לצפות באיכויות שונות וגבוהות יותר או בשביל ריבוי משתמשים.

למנויי דיסני פלוס תהיה גישה לצפייה באיכות גבוהה בעד ארבעה מכשירים בו-בזמן, מספר בלתי מוגבל של הורדות לעד עשרה מכשירים ומהאפשרות להגדיר עד שבעה פרופילים שונים, לרבות פרופיל ילדים, המאפשר ניווט קל וידידותי בתכנים מותאמים לפי גיל.

דיסני פלוס. AP
12 חודשי צפייה במחיר של 8 חודשים בלבד. דיסני פלוס/AP

דיסני פלוס נחשב לאחד משירותי התוכן המצליחים ביותר בעולם, ונכון לרבעון הראשון של 2022 לחברה היו 116 מיליון מנויים. דיסני פלוס פעילה בעשרות מדינות, ביניהן ארצות הברית, קנדה, בריטניה, רוב מדינות מערב אירופה, הודו, יפן, אינדונזיה, אמריקה הלטינית ועוד. וכאמור בחודש יוני השירות צפוי להתרחב ל-42 מדינות נוספות, בהן ישראל.

המנויים ייהנו, בין השאר, מגישה לכותרים כמו "הספר של בובה פט" עטור השבחים ו"המנדלוריאן" של המפיק והיוצר ג'ון פאברו, שניהם מקטגוריית "מלחמת הכוכבים", כמו גם הסדרה החדשה "אובי-ואן קנובי". בנוסף, דיסני אחראית לסרטים כמו "לוקה", הפקת האנימציה המשותפת של דיסני ופיקסאר המועמדת לאוסקר, והסרט זוכה האוסקר "אנקאנטו", המספר את סיפורה של משפחת מדריגל המיוחדת. הרשימה המלאה כאן.

כזכור, השבוע דווח כי הממשלה הבריטית הודיעה כי ענקיות הסטרימינג הבינ"ל יהיו כפופות לרגולטור השידורים הבריטי אופקום, בדומה לערוצי הברודקאסט המקומיים. הכללים החדשים יבטיחו שהקהל הבריטי יהיה מוגן מפני חומר מזיק או פוגעני מצד הענקיות וכי עקרונות הפרטיות, הדיוק וההגינות ייושמו.

  • עוד באותו נושא:
  • דיסני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully