וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק טלוויזיה: NEXT TV הופך למותג אינטרנט וסלולר

עודכן לאחרונה: 17.5.2022 / 18:36

חברת התקשורת הוט הודיעה על הרחבת מותג הסטרימינג המוזל שלה - ועדכנה אותו גם בפיצ'רים חדשים. המחיר: החל מ-59 שקלים בחודש למנוי טלוויזיה בלבד. ויש גם טריפל

שירות NEXTV של הוט. NEXTV,
שירות NEXT TV של הוט/NEXTV

חברת הוט (HOT) הודיעה הבוקר (שלישי) על השקה מחודשת של NEXT TV, מותג שהושק בעבר כדי לתת מענה לתחרות בשוק הסטרימינג, והפיכתו למותג תקשורת דיגיטלי שיכלול תחתיו שירותי טלוויזיה, אינטרנט וסלולר.

במסגרת המהלך עדכנה החברה את ממשק המשתמש של פלטפורמת הטלוויזיה, שכולל כעת פיצ'רים חדשים, כגון Catch-Up, צפיית בבינג', Strat Over, גישה נוחה לממשק נטפליקס ועוד. בנוסף, שירות הטלוויזיה יהיה מונגש באפליקציה במרבית הטלוויזיות החכמות.

כמו כן, הוט הודיעה כי תספק שירות דיגיטלי באופן מלא, החל משלב ההצטרפות (וההתנתקות במידת הצורך) ועד הוספת שירותים וערוצים באופן עצמאי. השירות יהיה זמין 24 שעות ביממה באמצעות צ'אט באתר או בוואטסאפ. בנוסף, הלקוח יוכל להרכיב את חבילת התקשורת בהתאם לצרכיו באתר, ולבחור את חבילות התוכן והערוצים המועדפת עליו, כמו גם את מהירות הגלישה המתאימה לו וחבילת סלולר.

הוט. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
תספק שירות דיגיטלי באופן מלא. הוט/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

לרגל ההשקה תציע החברה חבילה הכוללת שירות טלוויזיה ואינטרנט (ספק ותשתית במהירות של 300 מגה) על תשתית סיבים במחיר הצטרפות של 99 שקלים לחודש, למשך שנה. חיבור לטלוויזיה בנפרד בעלות של 59 שקלים בחודש, לשנה.

לצד זה, מנוי הסלולר יוצע במחיר של 24.9 שקלים לחודש למשך שנתיים בצירוף שני מנויים ויותר. מנוי בודד יוצע ב-29.9 שקלים לחודש למשך שנתיים.

טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית קבוצת HOT מסרה: "חמש שנים מהשקת NEXT TV אנו מרחיבים אותו למותג תקשורת דיגיטלי כולל שיציע שירותי אינטרנט טלוויזיה וסלולר. HOT מובילה את הטלוויזיה הטובה בישראל, וכעת עם הרחבתו של NEXT TV, נוביל גם את קטגוריית הסטרימינג המקומי".

  • עוד באותו נושא:
  • הוט
  • NexTv

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully