וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לדרמות: עדכון חשוב יגיע בקרוב לוואטסאפ

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 17:54

איך זה קורה רק עכשיו? אפליקציית המסרים תאפשר לכם בקרוב לעזוב קבוצות חפורות (בואו, לכולנו יש אחת יש כזאת) - בלי כל כאב הראש הכרוך בהחלטה. כך זה יעבוד

וואטסאפ. וואטסאפ, GettyImages
וואטסאפ/GettyImages, וואטסאפ

לצאת מקבוצה בוואטסאפ - ולהישאר בחיים: על פי דיווח בבלוג WABetaInfo, שעוקב אחרי הפיתוחים והחידושים באפליקציית המסרים הפופולרית, בעדכון שיגיע בקרוב לאפליקציה תוכלו לעזוב קבוצה באופן שקט, ובלי להשאיר סימנים באופן פומבי.

איך זה יעבוד? בגרסה החדשה תוכלו לחסוך לעצמכם את הדרמות הכרוכות ביציאה מקבוצה של מקום העבודה או המשפחה, כך שרק המנהלים יקבלו התראה על עזיבתכם. שאר אנשי הקשר, לא יהיו מודעים לבחירה שלכם - דבר שעשוי לחסוך לכולנו כאב ראש.

וואטסאפ. WABetaInfo,
רק המנהלים יקבלו התראה על עזיבתכם. צילום מסך/WABetaInfo

בינתיים, העדכון שוחרר רק לגרסת הבא של שולחן העבודה (Web), אך על פי WABetaInfo אנחנו צפויים לראות את הפיצ'ר, שנמצא כעת בפיתוח, גם בגרסאות עתידיות עבור משתמשיי אנדרואיד ו-iOS.

בחודש שעבר הכריזה וואטסאפ על עדכון חדש בשם Communities (או "קהילות" בעברית), שיאפשר לאנשים לחבר קבוצות נפרדות תחת מטרייה אחת ובמבנה שמתאים עבורם.באמצעות הפיצ'ר החדש משתמשים יוכלו לקבל עדכונים שנשלחו לקהילה כולה, ולארגן בקלות קבוצות דיון קטנות יותר בנושאים ספציפיים. הקהילות יכללו גם כלים חדשים ומשמעותיים עבור המנהלים, כולל 'הודעות הכרזה' שיישלחו לכל חברי הקהילה, ושליטה באילו קבוצות יכללו בה או לא.

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully