וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: האם זה תאריך ההכרזה על סדרת האייפון 14?

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 11:11

אנחנו נמצאים במרחק של כארבעה חודשים מאירוע ההכרזה השנתי של אפל, אך דיווח חדש טוען כי זה צפוי לקרות באמצע חודש ספטמבר. הנה הפרטים

טים קוק, מנכ"ל אפל בהשקת אייפונים חדשים, 13 באוקטובר 2020. רויטרס
טים קוק, מנכ"ל אפל/רויטרס

היכונו: סדרת האייפון תיחשף באירוע מיוחד שתערוך אפל ב-13 בספטמבר, כך עולה מתוך דיווח חדש של אתר iDropNews. הדיווח מגיע לפני שהתייחסה אפל לנושא, שכן החברה נוהגת לחשוף את מועד האירועים שלה כשבוע לפני קיומם בפועל.

במסגרת האירוע צפויה אפל להציג ארבעה דגמי אייפון חדשים, עם "חורים" במסך במקום מגרעת (הפס השחור בראש המסך שבו נמצא חיישני הצילום וזיהוי הפנים). עם זאת, אפל עשויה ליצור הפרדה מסוימת בתוך הסדרה: אותו עיצוב נטול מגרעת יהיה בלעדי לדגמי הפרו, בעוד שהדגמים הזולים יאלצו להעביר שנה נוספת עם מגרעת.

כמו כן, על פי השמועות דגמי האייפון 14 יגיעו לראשונה עם מצלמת 48 מגה-פקיסל. על אף שכמות פיקסלים גדולה יותר אין משמעותה בהכרח תמונה איכותית יותר, נראה שאפל רוצה לשבור את המחסום, שכן מאז האייפון 6S שהוכרז בשנת 2015, מערך הצילום של המכשירים כלל חיישן צילום ברוזלוציה של 12 מגה-פיקסל בלבד.

הדלפה: המסכים של סדרת האייפון 14. SaranByte,
האם אלו המסכים של סדרת האייפון 14? הדלפה חדשה טוענת שכן/SaranByte

מה עוד אנחנו צפויים לראות? ב-iDropNews טוענים כי קיים סיכוי שאפל תחשוף גם את הדור הבא של האוזניות האלחוטיות שלה - איירפודס פרו 2, שלא זכו לשדרוג מאז 2019. בנוסף, החברה עשויה להציג שני שעונים חדשים - אפל ווטש 8, ואולי גם את הדור השני של השעון המוזל - אפל ווטש SE 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully