וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לדרמות בוואטסאפ ודיסני פלוס בישראל | וואלה! תתחברו

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 17:55

וואלה! תתחברו בהגשת ינון בן שושן - המבזק הטכנולוגי שיביא לכם את כל מה שחשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה, וקצת מעבר. והפעם: ההרשמה לשירות דיסני פלוס נפתחה, וואטסאפ תאפשר לכם לצאת מקבוצה באופן שקט ואפל עוברת ל-USB-C

וואלה! טכנולוגיה

עולמו של דיסני

דיסני הודיעה על פתיחת ההרשמה המוקדמת לרכישת מינוי לשירות הסטרימינג דיסני פלוס, שיושק בישראל ב-16 ביוני. המחירים: 39.90 למינוי בתשלום חודשי, או 399 שקלים למינוי בתשלום שנתי. לכבוד ההשקה המקומית, דיסני מציעה לנרשמים בהרשמה המוקדמת מנוי שנתי במחיר היכרות של 319 שקלים - 12 חודשי צפייה במחיר של 8 חודשים בלבד.

למנויי דיסני פלוס תהיה גישה לצפייה באיכות גבוהה בעד ארבעה מכשירים בו-בזמן, מספר בלתי מוגבל של הורדות לעד עשרה מכשירים ואפשרות להגדיר עד שבעה פרופילים שונים. מלבד הלהיטים שהופקו על ידי דיסני ופיקסאר תוכלו למצוא את שוברי הקופות של מארוול, הפקות של אולפני ABC (כמו "אבודים", "האנטומיה של גריי" ו"עקרות בית נואשות") ושל אולפני פוקס, שנרכשו על ידי דיסני ב-2019 (וכוללים למשל את "תיקים באפלה", "24" ו"באפי קוטלת הערפדים").

בלי דרמות

לצאת מקבוצה בוואטסאפ - ולהישאר בחיים: על פי דיווח בבלוג WABetaInfo, שעוקב אחרי הפיתוחים והחידושים באפליקציית המסרים הפופולרית, בעדכון שיגיע בקרוב לאפליקציה תוכלו לעזוב קבוצה באופן שקט, ובלי להשאיר סימנים באופן פומבי.

איך זה יעבוד? בגרסה החדשה תוכלו לחסוך לעצמכם את הדרמות הכרוכות ביציאה מקבוצה של מקום העבודה או המשפחה, כך שרק המנהלים יקבלו התראה על עזיבתכם. שאר אנשי הקשר, לא יהיו מודעים לבחירה שלכם - דבר שעשוי לחסוך לכולנו כאב ראש.

בינתיים, לא ברור מתי העדכון יגיע לכלל המשתמשים, אך הוא צפוי להגיע בקרוב גם למשתמשי אנדרואיד וגם לאייפון.

זהירות! אתרים אוספים את המייל שאתם מקלידים

לפי מחקר חדש, מספר עצום של אתרים רושמים ואוספים כל מה שאתם מקלידים בטפסים שלהם, גם אם לא לחצתם על כפתור השליחה בטופס. חוקרים בדקו את 100,000 האתרים הנגלשים ביותר, ודימו מבקרים מהאיחוד האירופי וארצות הברית.

1,844 אתרים אספו את כתובת המייל בלי רשות של המבקרים האירופים המדומים, וקרוב ל-3,000 אתרים אספו את כתובת המייל של הגולשים מארצות הברית. עם זאת, ניכר שרוב האתרים לא עשו זאת בכוונת זדון - אלא כתוצאת לוואי של כלי שיווק.

"אם יש כפתור 'שלח' על טופס, הציפיה הסבירה היא שהוא עושה משהו, והוא ימסור את המידע ברגע שתקליק עליו", אומר גונס אייקר, חוקר בקבוצת האבטחה הדיגיטלית באוניברסיטת רדבאוד, וממובילי המחקר. "הופתענו מאוד מהתוצאות. חשבנו שנמצא כמה מאות של אתרים שבהם כתובת המייל שלכם נאספת עוד לפני ששלחתם את הטופס, אבל זה עלה על הציפיות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully