וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכל בשלט רחוק: בדקנו את המאכיל האוטומטי של Dogness

עודכן לאחרונה: 23.5.2022 / 13:19

זמני האכלה קבועים, אפליקציה וקריאה לחיית המחמד לבוא לאכול - בזמן שאתם לא בבית: בדקנו את המוצר החדש של החברה האמרקינית Dogness, שיעזור לכם לדאוג שהכלב או החתול לא יישארו רעבים במהלך היום. האם הוא שווה את הכסף?

המאכיל האוטומטי של Dogness. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
ג'ימי החתול זולל מהמאכיל האוטומטי של Dogness/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

Dogness - מותג הטכנולוגיה החכמה לחיות מחמד המובילה בעולם ומייסדת של "Pet Smart Ecosystem", הגיע לישראל ביבוא רשמי של רשת באג, ואנחנו לקחנו לבדיקה Dogness F05, מתקן האכלה אוטומטי למזון של חיות מחמד. זה מה שחשבנו עליו

המאכיל האוטומטי של Dogness. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
המאכיל האוטומטי של Dogness/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

קטן אך מספק

המתקן מגיע בעיצוב עגול ואלגנטי, עם מיכל אחסון לאוכל בקיבולת של 2 ליטר שמתאים לחיות מחמד קטנות. לחתול השמנמן והמתנשא שלנו, ג'ימי, היינו צריכים למלא אוכל פעם בארבעה עד חמישה ימים. עם זאת, ל-Dogness היה מעט קשה להתמודד עם גודל הכופתית שמגיעה במבנה "קלאסי" יותר, והכמות שיוצאת בכל חליצה מסתכמת בכמה כופתיות בודדות. הפתרון היחיד שמצאתי - מספר לחיצות למילוי המזון בקערה במקום אחת בודדת.

ואל דאגה, ב-Dogness מבטיחים שמערכת "FRESH LOCK" כפולה שומרת על טריות המזון. אם לבחון לפי התאבון של ג'ימי החתול - זה אכן הדבר. כמו כן, באפליקציה (הורדה לאנדרואיד, הורדה ל-iOS), הגדרתי זמני ארוחה קבועים מראש - וקיבלתי התראה על כמות מזון נמוכה. את הצבע של נורית החיווי אפשר לשנות גם כן בהגדרות באפליקציה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
המאכיל האוטומטי של Dogness. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
מגיע עם מיכל אחסון לאוכל בקיבולת של 2 ליטר שמתאים לחיות מחמד קטנות/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

שליטה מרחוק ואפליקציה

רוב המזינים האוטומטיים עובדים בצורה "טיפשה" - ופשוט זורקים את האוכל החוצה. כאן מדובר במוצר מעט חכם יותר, שיודע להגדיר את משקל הארוחה לפי גזע החתול או הכלב, וגם להשמיע הקלטה שהגדרתם מראש כדי לקרוא לחיית המחמד שהגיע הזמן לאכול בזמן שאתם לא בבית. אני לא מצאתי בזה שימוש (בכל זאת, מדובר בחתול מתנשא), אבל זו תוספת משעשעת.

בנוסף, באפליקציה של Dogness, אפשר ליצור פרופיל משתמש שלם לחיית המחמד - כולל תמונה, כינוי, גזע, גיל, תאריך לידה ומשקל. פיצ'ר נחמד שנותן יתרון על פני מוצרים אחרים: ניתן להגדיר שעה קבועה למילוי אוטומטי של אוכל - למשל בשעות הלילה המאוחרות כשהחתול מתעורר. את השעות המדויקות של תאריך המילוי האחרון ניתן לראות ברשימה במסך הראשי.

בשורה התחתונה

אם גם אתם ממהרים להגיע הביתה בין שעות עבודה ארוכות ולוחות זמנים עמוסים כדי להאכיל את חיית המחמד, או סתם יוצאים לחופשה של יותר מ-24 שעות - המאכיל האוטומטי הוא פתרון נהדר. אם אתם פחות אנשים טכנולוגים ומצליחים להסתדר עם זמני האכלה של בעלי החיים, זה פחות בשבילכם.

המוצר נמכר ברשת באג במחיר של 420 שקלים למיכל בקיבולת של 2 ליטר, ועשוי להספיק לבעלי חיים קטנים (ניתן לרכוש את אותו המוצר עם מיכל גדול יותר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully