וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן לשדרג את המכשיר: וואטסאפ תפסיק לתמוך בדגמי אייפון ישנים

עודכן לאחרונה: 22.5.2022 / 9:19

אפליקציית המסרים הודיעה שתפסיק לתמוך במכשירים ישנים החל מאוקטובר 2022. אלה הדגמים שצפויים להיפגע - וזה מה שניתן לעשות

וואטסאפ. ShutterStock
וואטסאפ/ShutterStock

יש לכם אייפון ישן? נראה שהגיע הזמן לשדרג: על פי פרסום באתר WABetaInfo, משתמשי אפל קיבלו הודעה שעליהם לעדכן את גרסת מערכת ההפעלה שלהם (iOS) עד 24 באוקטובר 2022 על מנת להמשיך להשתמש באפליקציה. מדובר בדגמים ישנים מאוד, מתחילת העשור הקודם, כך שאם רכשתם מכשיר חדש בשנים האחרונות - אין לכם סיבה לדאגה.

על פי הפרסום, החברה תפסיק את התמיכה במערכת ההפעלה iOS 11 ומטה - כלומר, לא תתמוך עוד באייפון 5 שהושק ב-2012 וקודמיו. עם זאת, אם ברשותכם אייפון מדגם עדכני יותר, כמו למשל אייפון 6 או אייפון 6S, עם גרסת iOS 10 או iOS 11, עליכם לעדכן את המכשיר לגרסה חדשה יותר כדי שתוכלו להמשיך להשתמש בוואטסאפ.

"בדומה לחברות טכנולוגיה אחרות, כדי לקבוע באילו מכשירים נפסיק את התמיכה, בכל שנה אנחנו בודקים את המכשירים והתוכנות בגרסה הישנה ביותר ועם מספר המשתמשים הנמוך ביותר", נכתב בעמוד התמיכה הרשמי של וואטסאפ.

מנכ"ל אפל טים קוק מציג את האייפון 5 באירוע של החברה, בספטמבר 2012. AP
מנכ"ל אפל, טים קוק, באירוע ההכרזה על האייפון 5./AP

עוד נכתב בהודעה מטעם וואטסאפ: "מאחר שבמכשירים ובתוכנות מבוצעים שינויים בתדירות גבוהה, אנחנו בודקים את מערכות ההפעלה שבהן אנחנו תומכים ומעדכנים את הרשימה באופן סדיר. לפני שנפסיק לתמוך במערכת ההפעלה שלך, תקבל הודעה ישירות בוואטסאפ מבעוד מועד ותזכורת כמה פעמים לשדרג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully